דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שווה אייטם! אתרי החדשות מדווחים על “דרמה” עם פרישתו של אבי מימרן מרדיו קול ברמה, ולא בכדי. מימרן שימש כעוגן הכי חזק של תחנת הרדיו הספרדית והביא אותה להישגים מרשימים כמנהל התכניות וכמגיש רצועת האקטואליה החשובה ביותר: “המהדורה המרכזית”. כל הפרטים בפנים
mimran kol barama
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

mimran kol baramaשווה אייטם: אתרי החדשות מדווחים על “דרמה” עם פרישתו של אבי מימרן מרדיו קול ברמה, ולא בכדי. מימרן שימש כעוגן הכי חזק של תחנת הרדיו הספרדית והביא אותה להישגים מרשימים כמנהל התכניות וכמגיש רצועת האקטואליה החשובה ביותר: “המהדורה המרכזית“.

מימרן שימש בתפקידים בכירים בתחנה בשש השנים האחרונות והוא האיש המזוהה ביותר עם קול ברמה. עמיתיו מספרים כי בזכותו קול ברמה המריאה לאחוזי האזנה גבוהים במיוחד.

ההערכות הן כי מימרן מנהל מגעים בימים אלו עם תחנת הרדיו המתחרה “קול חי” – שם עשוי להשתלב בתפקידים משמעותיים. כזכור, מגיש המהדורה המרכזית בקול חי, בצלאל קאהן, מונה בימים האחרונים למנהל התכניות של התחנה.

מקול ברמה נמסר: “אנו מודים לאבי מימרן, מנהל התכניות ומגיש המהדורה על שנות פעילותו ותרומתו החשובה לתחנה ולמאזינה, מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו”.

אבי מימרן אמר: “אני מודה להנהלת הרדיו על שנות עובדה משותפות ומצליחות, מרגיש הכרת הטוב כלפי בעלי התחנה ומנהליה, ומודה למאזיני התחנה על האימון במשך שש השנים האחרונות”.

גורמים ברדיו קול חי אמרו ל’פאשקעוויל’ כי כל האפשרויות על השולחן וסירבו להתייחס לשאלה האם ישנם מגעים לשילובו של מימרן בתחנה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן