כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
תקציב הפרסום של בזק בינלאומי עזב את ‘אפיקים’ לטובת ‘בראשית’ של מוטי קוטיינר • גורמים במדיה יודעים לספר כי מתוכנן קמפיין גדול לקראת החגים • האם זה ישפיע על תקציבי הפרסום של בזק ופלאפון? ומה קרה השנה לקמפיין שמירת הלשון הגדול של בזק? • כל הפרטים בפנים
BERESHIT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תקציב הפרסום של בזק בינלאומי עזב את ‘אפיקים’ לטובת ‘בראשית’ של מוטי קוטיינר – כך נודע לפאשקעוויל. גורמים במדיה החרדית יודעים לספר כי מתוכנן כבר קמפיין גדול שיתפרסם בעיתונים לקראת החגים.

גורמים בענף הפרסום מציינים כי תקציב הפרסום של בזק בינלאומי לא היה פעיל במגזר החרדי בשנים האחרונות, ולפני כשנה וחצי עלה קמפיין אינטרנט במגזר הדתי לאומי. אם כן, נראה כי לא מדובר בהפסד ברמת היקף תקציב הפרסום השנתי של אפיקים – המחזיק גם בתקציבי הפרסום של בזק וחברת פלאפון – אלא בנטישה של לקוח אחד בלבד מתוך הקבוצה, שבכל מקרה לא היה פעיל במגזר החרדי.

האם העזיבה של בזק בינלאומי עשויה להשפיע על תקציבי הפרסום של בזק או פלאפון? גורמים בענף עימם שוחחנו אומרים כי החברות אכן שייכות ל”קבוצת בזק” אך לכל חברה יש מערכת קבלת החלטות עצמאית לחלוטין, כך שסביר להניח שהעזיבה של בזק בינלאומי לא תשפיע על שאר התקציבים.

בהקשר הזה מעניין לציין כי תקציב הקיץ הגדול של בזק, המיועד בכל שנה לקמפיין שמירת הלשון במדיה החרדית, הוקדש השנה לקמפיין ברדיו קול חי בלבד. לפאשקעוויל נודע כי בין הצדדים (בזק וקול חי) סוכם כי חלק מהתקציב יופנה לרשת קו עיתונות ולאתר בחדרי חרדים. מדוע? שאלה טובה.

במשרד הפרסום ‘בראשית’ בחרו שלא להגיב לדברים.

מאפיקים טרם נמסרה תגובה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן