כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
shampoo
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אמרו לי שהכותרת במודעה מסורבלת, ארוכה ולא זורמת. אבל זה לא עזר. החלטתי שהמודעה הזאת מספיק טובה כדי לתת עליה ביקורת. אז תקעתי יתדותי באוזני ולא הסכמתי לשמוע.
למי שתהה לפשר עילום הקרדיט: ‘זניט מדיה’ מרמת גן רכשו את שטחי הפרסום ושלחו את ה-PDFאים. מישהו דיבר על אדלר-חומסקי&ורשבסקי, אחרים לחשו את השם באומן. אבל אם זניט מתעקשים להישאר אנונימיים (או מי שזה לא יהיה…) בשביל מה לגלות את הסמוי מן העין? אז תקעתי יתדותי במקלדתי, והמה דילגו מכפתור למקש – עד כאן.

עוד פוסט עם תגית 'נשירה' 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. דווקא אני אהבתי את הסלוגן ואת הפרינט בכללותו
    לאידע מה יש לך נגדו… אחלה רעיון תופס ת’עין כמו שצריך. סלוגן לא חייב להיות קצר ומגניב הוא יכול להיות קצת ארוך אבל עם משמעות שיווקית גדולה יותר.

  2. אולי לא הייתי מספיק ברור בפוסט אבל אני גם מאוד אוהב את הפרינט, וכשניסו לומר שהמודעה לא משהו (בגלל הכותרת) לא הסכמתי לשמוע. מישהו נוסף אמר שאין לכותרת משמעות שיווקית ואמרתי לו שמבחינתי המסר מצמרר שיער.

  3. אני בדעתך, אמנם יש בזה משהו לאריכות מה במשפט הזה. אבל אני לא חושב שהוא “מסורבל”. והעיקר כמו שאמר קודמי זה תופס את העין, בכל אופן את שלי זה תפס.

    אגב. אני מתחיל להתלהב מהרעיון של הבלוג הזה.

  4. הכל טוב ויפה
    אם היה מדובר בתכשיר שייעודו למנוע נשירה
    הד אנד שולדר הוא מושג מובהק לאנטי קשקשים, אז שלא ינסו למכור “שיער חזק יותר” כי את זה עושים כל חברות השמפו,
    חבל שהם ויתרו על היתרון הבולט שלהם לטובת יציאה קריאטיבית מדליקה אחת.

  5. מצד שני-
    הם לא יכולים להתפתח מזה לשום מקום, ז”א מה? – הם מצאו שיטה מהפכנית לטיפול בקשקשים שלא הייתה עד היום? – הרי זה יפגע באמינות שלהם עד היום.
    אבל שילוב של – גם לא ינשור, גם ללא קשקשים דווקא מוצלח.
    (אם נושר השיער, לא אמוריים להפריע לי הקשקשים?! |יש פה קריצות?|)

    אחת הפרסומות שביודעין השפיעה עלי – ואני אנסה את זה.
    לא נושרות לך שערות?! |פאה בע”מ|

  6. ב”ה לא נושרות לי, הפאה זה כבר סיפור אחר…
    בקשר למה שאמרת שאין להם מה לחדש: אין דבר כזה
    תראי את קוקה קולה, מאה שנה אותה קולה

  7. זניט מדיה היא חברת רכש המדיה של באומן-בר-ריבנאי, ואילו חברת רכש המדיה של אדלר-חומסקי&ורשבסקי היא מדיה-קום.

    ובא לציון גואל.

  8. קופי..
    גם לקולה יש את מותג הבית “קוקה-קולה” ויש תוספים כמו קולה וניל, צ’רי, דיאט, פנטה, ספרייט ושאר ירקות..

    אשרייך ששערותייך פטריוטיות לראש. אני לא מבינה איך נשארו לי על הראש שיערות בקצב שהן מתאספות לי ביד ובכרית (לצורך הפרסומת)
    ופאה-התכוונתי שהיא הגורם לנשירה..

  9. תלכי פחות עם הפאה, אם לזה התכוונת.
    יש לי חברות שבאות לעבודה עם כיסוי בגלל הנשירה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן