עמיחי עשהאל פרסם בפייסבוק מודעה עם קריאייטיב נחמד עבור סושי רול בפינת הרחובות ז’בוטינסקי ובן גוריון ברמת גן. אמש כתב עשהאל שכבר נעשה שימוש בקריאייטיב הזה אבל “בדיחה טובה אפשר לספר פעמיים”. מסתבר שהוועדה הרוחנית של עיתון משפחה לא צחקה מהבדיחה ועשהאל נאלץ להכין מודעה חלופית עבור הלקוח.
4 תגובות
סליחה מכבוד עמיחי היקר…
אתה חטאת ללקוח כששמת במודעה קריאיטיב שלא רלוונטי לקהל היעד. זה עוול שאתה עושה ללקוח.
תחשוב – האם היית מקרין את ישעיהו לייבוביץ בפרסומת בעיתוני יו”ש?
עיתון משפחה בסך הכל חשף אותך כבעל מקצוע גרוע.
ככה זה כשהאסטרטגיה לא הוא זה שמוביל את הקראייטיב.
גם המודעה השניה לא משהו…רעיון נדוש.
ראשית, אני ראיתי את זה באחד העיתונים או משפחה או בקהילה כבר לא זוכרת… וכבר אז זה צרם ולא הבנתי איך הכניסו דבר כזה.. אמר כאן מישו ואמר נכון… זה מגניב שיש לך רעיונות ואפילו דרך ביצוע יפה.. אבל למעשה לא תרמת ללקוח שלך כלום חוץ מביקורת..(שזה גם דרך ליצור באז).. וכאן מגיע עניין פילוח בריף נכון.. אם נכתב אחד כזה..