מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
ACC
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תמיד הייתי קופירייטר נסתר,

מאז העיתון הכיתתי בחיידר שהיה עובר בין השולחנות באמצע השיעור, כדי שכולם יוכלו לקרוא את ההגיגים האחרונים שעלו לי לראש, ועד לכרזות הגדולות של הת”ת בישיבה שכבר כמה שנים מעזיבתי את כותלי הישיבה לטובת בניית בית בישראל, עדיין נתלים כל שנה מחדש טרם חג הפורים על קירות חדר האוכל הישיבתי, כעידוד ובאזז חברתי לאחרוני העצלנים שיצאו לכתת את רגליהם המתבוססות בדרך קבע בין ספסלי בית המדרש, לרחובה של עיר נידחת וצחיחה בדרום הארץ, לאסוף עוד כמה שקלים לקופת הת”ת המתדלדלת.

עכשיו משהתחתנתי והלימוד הישיבתי החוויתי והתוסס נהפך לאברכי ושגרתי משהו, בכל עת שאני רואה איזה ניצוץ קראייטיב מעניין באה איזו צביטה קטנטנה בלב. כן אני בטוח שגם ביניכם מסתתר איזה קופי נסתר מאותם ל”ו קופירייטרים שכל פעם שהם רואים איזה רעיון טוב נשימתם נעתקת. אז החלטתי שזהו, אני הולך להראות לכולם מה אני שווה. [כן אני יודע, ענווה זה לא הצד החזק שלי…]

טוב בשלב הזה כבר נכנסה נוות ביתי לתמונה, האמת שהיא דיי לא סובלת את הדרשות והחבורעס שלי בנושאי פרסום ואסטרטגיה, אז את הסכמתה הנלהבת לא היה קשה להשיג, “העיקר תעזוב אותי בשקט” היא אמרה “אני לא מבינה בסלוגנים, אסטרטגיות, בריפים וכיוצא בזה”
כך יצאתי לי למסע דיונים מעניין עם כל מיני בי”ס וקורסים ייעודיים ללימוד קופירייטינג, שמועות מחברים והמלצות מ-בוגרים. בעיקר חיפשתי את המקום שאקבל בו את הכלים המעשיים ואת תעודת הגמר שתפתח לי את שערי מחלקות הקראייטיב הנעולות לחדשנות ולמשרות צעירות ורעננות.

זהו אני רגוע, מצאתי את אשר חיפשתי.

ACC הבית ספר של תרצה גרנות מארגן כל שנה קורס יעודי ונפרד לחרדים שחשקה נפשם בלימודי קופירייטינג ופרסום, ממש לא מזמן עברתי את הקופי טסט ואת הראיון [ההזוי] הנדרש כדי להתקבל לבית ספר למקצועות הקראייטיב וזהו אני בפנים וכבר מרגיש את הצמרמורת הפנימית, הנה אני הולך לכבוש את עולם הפרסום החרדי שקופא על שמרנותו זה שנים לא מעטות.

ותודה רבה להורי היקרים שהביאוני עד הלום…

מוקדש לכל הקופירייטרים הנסתרים שמסתובבים די באתרא הדין ודי בכל אתר ואתר, לכו על זה!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. אל תגיד, נכון היה לך כיף לכתוב תקופיטסט?
    I LOVED IT

  2. בהחלט זה אחד הדברים היותר מהנים בחיים של קופירייטר….
    מחכה כבר לדבר האמיתי בקרוב!!!

  3. האמת היא שאני מסכים עם כל מילה תרצה גרנות היא הכוהנת הגדולה של עולם הפרסום אין מילים לדעתי זה הבי”ס הדבסט בתחום טוב יאלה עליתם עלי אני גם לומד שם אה ורק רציתי שתדעו בקטע הזה לא הולך הדשא של השכן יותר ירוק והסיבה לכך פשוטה פשוט אין “שכן” לתרצה אין לה מתחרים לכן הדשא אצלה הכי ירוק שקיים למרות שהיא אישית מאוד מבוגרת בגיל היא מאוד אבל מאוד צעירה ברוחה אז אנשים ממולץ בחום…

  4. “מאד מבוגרת בגיל”
    תרצה לא היתה הכי שמחה לקרוא את זה..
    יש לך מזל שאתה בבונקר, אה?

  5. אה, כן.
    דינקיס, עכשיו תוכל לספר לך איך אתה מרגיש בתוך “הדבר האמיתי”..

  6. הי, אפשר גם?
    לכתוב פוסט על “הדבר האמיתי” מהקורס השכן?

  7. נכתוב כמה שצריך
    אחרי הכל, זה באמת ACC…

    ואפשר לנחש לבד..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן