WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מודעה להשכרת מחשבים חסומים שהתפרסמה בעלון “בעוצמה” גרמה להרמת גבה בקרב רבים, לאור הקונוטציה הברורה וההקשר שלה לשואה. מה חשב לעצמו המפרסם? במקום לנחש, יצאנו לבדוק
YAAKOVLEV
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מודעה שהתפרסמה בעלון “בעוצמה” גרמה להרמת גבה בקרב רבים, לאור הקונוטציה הברורה וההקשר שלה לשואה. “זה רק אני או שהקונוטציה ברורה?”, שאל גולש בקבוצת פאשקעוויל. “אימל’ה”, הגיב גולש אחר. “כנראה עושה לו את הגרפיקה גרפיקאית שחושבת שזה מחדד נורא את המסר. הזוי, איך העיתון מעביר כזה דבר”, כתבה גולשת נוספת.

במקום לנחש, יצאתי לבדוק.

מחשב לא חסום זה שואה? יצאנו לבדוק 1

– שלום, הגעתי לעקב לב?

– כן

– מדבר מוטי מבלוג פאשקעוויל, אני מתקשר בעקבות הפרסומת שעשית לשואה

– שואה? על מה אתה מדבר?

– המודעה שלך שהתפרסמה השבוע בעלון “בעוצמה” עם צילום של ילדים בשחור-לבן, טלאי צהוב וכו’. מה הרעיון של המודעה?

– אני לא יודע, זה לא קשור אליי. יש לי גרפיקאי שעושה את העבודה הזאת. אני לא מבין בפרסום אבל לא חשבתי על הכיוון הזה בכלל, אתה הראשון שאומר לי שזה מזכיר לו את השואה

– אתה לא עובר על מודעות הפרסום שלך?

– אני עובר אבל אני לא מבין בזה, הגרפיקאי חושב על הרעיון והוא גם מבצע. איפה אתה רואה טלאי צהוב? אנחנו מדברים על הפרסום שלי? אתה בטוח?

– כן, עלון “בעוצמה”, עמוד 52, פרסומת של יעקב לב

– ואיפה אתה רואה טלאי צהוב?

– אני מדבר על החותמת הצהובה בתחתית התמונה

– זה נראה לך כמו טלאי צהוב? בכל אופן, טוב שאתה מאיר את עיניי. אעביר את ההערה הזאת לגרפיקאי, זאת פעם ראשונה שאני שומע על זה

– בהצלחה

לאחר שיחת הבירור, התקשרתי שוב כדי לקבל את המודעה המקורית לפרסום באתר. הבהרתי שאני מתכוון לפרסם רק את תוכן השיחה שלנו וההבהרה שלו שלא שם לב לרגישות של הפרסום. יעקב שלח תוך זמן קצר את המודעה המקורית למייל וצירף את הטקסט הבא:

“בהמשך לשיחתנו מצורפת המודעה. כן טלאי צהוב או לא צהוב, תכתוב לכל הפרסומאים והגרפיקאים שכשהם צריכים מחשב נייד, למצגת או לכל מטרה אחרת, אשמח לשרת אותם באדיבות ובמקצועיות, ולהשכיר להם מחשבים ניידים (חסומים כמובן), מקרנים, מסכים, ציוד הגברה ועוד”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. הגזמתם לכל דבר!!
    נתפסתם למשהו כל כך טיפשי!!

    מדוהבר ביהודי יר”ש יודע מה הוא עושה- ואתם משועממים שאין לכם מה לכתוב אז החלטת לרדת עליו, יאלללללה תתאפסו כבר, תכף יהיה מאוחר!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן