גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
STARKIST
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הבשורה של סטארקיסט: הרחבנו את סל המוצרים בכשרות בד”ץ העדה החרדית.

הדרך שלה לפרסם זאת: “חתומים על האיכות, חותמים על הכשרות”, חתומים… חותמים… חותמת… הבנתם? כאילו, חותמת כשרות, כן? אה, אני אוהב להסביר כי יש אנשים שלא הבינו בהתחלה… לא, לא, ברור, זה מובן… לא, זה לא אמור להיות מצחיק, לא… סתם, אתה יודע, משחק מילים מגניב כזה, להדגיש את הקטע של הכשרות…

אם כבר טעם אישי, אז נתחי טונה בהירה בשמן. לא סלט טונה, לא ממרח, לא חריף ובלי טעמים שונים.

פוטושופ למתחילים: חותמת הכשרות של טונה סטארקיסט 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. לא הבנתי על מה יצא הקצף.
    זה לא קריאייטיב מלוטש? יכול להיות. אבל עדיין זה תלוי בקונספט הכללי של החברה.
    בושה למביישים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן