אחרי השקה שקטה וחדירה איטית לשוק הסמארטפונים הכשרים, חברת הסינון ‘הדרן’ הצטיידה בכשרות מהודרת (כמו נתיב, המתחרה הוותיקה) והחלה לשווק מכשירי סמסונג מתקדמים.
לאחר מגעים עם אנשי שיווק ומשרדי פרסום שונים, התקבלה ההחלטה להפקיד את תקציב הפרסום במשרדי שחור ולבן בבעלות שימי רווח.
‘הדרן’ היא שחקנית חדשה בתחום הסמארטפונים המאושרים על ידי ועדות הרבנים. היתרונות שלה על פני ‘נתיב’ – אין תשלום חודשי קבוע ושירות הלקוחות הטלפוני מהיר ויעיל.
תגובה אחת
ואיפה האזכור למנטה שליוו את תהליך המיתוג הראשוני של הדרן?