מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

התפעלתי לראות את המודעה של אלקטרה, שנעשתה באמצעות משרד הפרסום קרימלובסקי כהן. תיאום צבע המותג עם השיער הכתום של האב ובנו, הזקן הג’ינג’י בשילוב חולצה קטנה כתומה וחיננית, שולחן מעץ מקורי ופרחים שמפארים את הרגעים הקסומים. זאת בהחלט מודעה יפה. אפשר לראות את ההבדל בין הפרסום הנוכחי לזה של שנה שעברה, עם ילד לא כל-כך חינני, ועם עוד עשרות בעיות שנוצרו במהלך הקמפיין כמו מחיקה של הסמל של “הקבוצה הבינלאומית” מהכדור והלבנת שיניו, וחיתוך פיאותיו ועוד ועוד. כל הכבוד!

מודעה קסומה.
electra

+ זכרונות.

electra1 electra2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

18 תגובות

  1. ולא יכלו להשתמש בפונט קצת יותר קסום ומקצועי?

  2. אתה יודע מה העוצמה של מודעה זו?
    חפש בתמונה מזגן או שלט.. לא תמצא. אך משום מה יש השראה של חדר ממוזג על אף הצבעים החמים..
    שאפו!

  3. חוץ מלהתפעל מכברת הדרך, הארוכה יש לומר, שעשה המשרד קרימלובסקי עם הלקוח הזה מהשנה שעברה, אני לא מוצא כאן יותר מדי סיבות למסיבות.

    חברים! תביאו קריאייטיב! פליז!

  4. חבר’ה. זו מודעה טובה. נקודה.
    קחו את כל מה שלמדתם על פרסום.
    את כל מה שלמדתם על מכירה.
    כל מה שלמדתם על קהל היעד.
    ויש לכם את הכל בקרימילובסקי אחת.
    שאפו!

  5. חיים, נראה לי שהמסקנה שלך, מהירה מידי ולא נכונה.

    היאך נעלמו מעיניך כל אותם דברים המציקים במודעה זו?
    מיקום הסיסמה מעט תקוע / צל גס מאוד / מלל השיכנוע: לא קריא כ”כ על הרקע העז הזה / פני האב נראים מזיעות, כאילו אין שם, אפילו מניפת נייר / התינוק משום מה, נראה נינוח במיוחד (אולי בגלל טיטולי פמפרס?)

    אז מה הציון שאתה נותן עכשיו?

    ד”א רוב הנפילות שלהם פה, במודעות הקודמות לא היו, מבחינת טיפוגרפית כמובן.

    ואני שואל, למה אי אפשר לעשות מודעה מושלמת?
    (מה, הרגישו כ”כ טוב עם התמונה, עד שזנחו את עניין הטיפוגרפיה?)

  6. הילד הקודם לא חינני, רק הגינג’יים הללו מוצאים חן בעיניך?

    טעם מעניין יש לך.

    אני כבר לא מדבר על הכיפה הישנה שיש לאבא הקסום. לא היה במחסן תלבושות משהו עדכני יותר?

  7. המודעה לא טובה.
    לא הרגשתי בריזה כשראיתי אותה. היא דחוסה מדי, אין מקום לאויר הקר.
    האב מיוזע, אכן, אולי הוא לחוץ מהתשלומים על המזגן של אלקטרה.
    אין כאן רוגע שליו ושקט, שיגרום למישהו להחליט להפר אותו עם אובדראפט אדיר בשביל הקר הקר הזה, כי הוא לא מספיק קר.
    רק בגלל שיחסית לקודמות הזוועתיות זה טוב?
    אז מה?
    יחסית לקמפיין המעליב של ‘באמעס’ זה גם טוב.
    ו- לא צריך כאן קריאייטיב, זה חם מדי בשביל קור המזגן. צריך אווירה קרירה ונינוחה, וכשמצליחם להעמיד תמונה מתאימה- זה לא סיפור כזה גדול.
    ולמען ה’, למה דווקא את הצבע הכי תוסס וחם בחרו לכאן?

  8. אף מילה על טיפוגרפיה או עיצוב!
    התייחסתי לקונספט ולאפקט המכירה.
    ראיתי את כל הפגמים שעלו מדבריכם.
    דווקא בשל כך התלהבתי.
    להשתמש בגוונים כתומים למוצר
    שדורש צבעים קרים, זו שבירת קונווקציה.
    וכן על זה הדרך.
    וזה מוכר, תתחברו לאמוציות.

  9. קולה, תפתחי את החלון.כנראה ששם הבעיה.

    אני דוקא חושבת שהם הצליחו להעביר משהו, התמונה בהחלט מנציחה רגעים קסומים,

    ודווקא הכיפה הישנה היא אחלה. משדרת אמיתיות קוסמית.לא כל דבר צריך ללקק.

    הערת שוליים:
    המשקפיים מיותרות.וגם הפרחים.
    ראה ערך ליקוקים.

  10. ככה זה יהודים. לא יודעים לפרגן. החלטתם שהוא מזיע (כי הוא אדום) אולי הוא ג’ינג’י ורצו שנראה אותו גי’נג’י? המגיב “אחד” ממש הפך לפוסק הדור לענייני פרסום. “מיקום הסיסמה מעט תקוע / צל גס מאוד / מלל השיכנוע: לא קריא כ”כ על הרקע העז הזה” או שאתה מתחרה שלא יודע לפרגן, או שאתה משועמם ובכוח ממציא הערות. חבל. לדעתי הם עשו עבודה מצויינת והייתי שמחה לדעת מי עובד איתם. אילו לקוחות?

  11. אחד: חיים, נראה לי שהמסקנה שלך, מהירה מידי ולא נכונה.היאך נעלמו מעיניך כל אותם דברים המציקים במודעה זו?מיקום הסיסמה מעט תקוע / צל גס מאוד / מלל השיכנוע: לא קריא כ”כ על הרקע העז הזה / פני האב נראים מזיעות, כאילו אין שם, אפילו מניפת נייר / התינוק משום מה, נראה נינוח במיוחד (אולי בגלל טיטולי פמפרס?)אז מה הציון שאתה נותן עכשיו?ד”א רוב הנפילות שלהם פה, במודעות הקודמות לא היו, מבחינת טיפוגרפית כמובן.ואני שואל, למה אי אפשר לעשות מודעה מושלמת?(מה, הרגישו כ”כ טוב עם התמונה, עד שזנחו את עניין הטיפוגרפיה?)

    הוצאת לי את המילים מהפה.
    פרינט בינוני למדי.

    מסכים עם כל מילה בפרט בקשר לסיסמה ואפקט ההצללה שלה. זה הדבר הראשון שצרם לי כמעצב.

    אני לא רואה סיבה למסיבה. עוד מודעה בינונית שהבשורה היחידה שהיא מביאה (אולי) היא שיש עתיד לדוגמנות בפרסום החרדי. אני אישית לא חסיד גדול של הקונספט, אבל מודה שיש מקרים שבהם זה אפקטיבי.

  12. 1. הפונטים במודעה זה מהסדרה החדשה של ‘פונטים למגזר החרדי שנת תק”צ’?
    2. רק ראיתי את המודעה והתחלתי להזיע..

  13. יוסף אלון: 1. 2. רק ראיתי את המודעה והתחלתי להזיע..

    מצוין, עכשיו תרוץ לרכוש מזגן.
    של מי?
    של אלקטרה כמובן.

  14. דבורה: ככה זה יהודים. לא יודעים לפרגן. החלטתם שהוא מזיע (כי הוא אדום) אולי הוא ג’ינג’י ורצו שנראה אותו גי’נג’י? המגיב “אחד” ממש הפך לפוסק הדור לענייני פרסום. “מיקום הסיסמה מעט תקוע / צל גס מאוד / מלל השיכנוע: לא קריא כ”כ על הרקע העז הזה” או שאתה מתחרה שלא יודע לפרגן, או שאתה משועמם ובכוח ממציא הערות. חבל. לדעתי הם עשו עבודה מצויינת והייתי שמחה לדעת מי עובד איתם. אילו לקוחות?

    דבורה נראה לי ש’דבריך יצאו מהקשרם על ידך’! (לגבי עניין היהודים)

    יהודים יודעים לפרגן, כשיש טעם וריח.
    “אין שום עניין לפרגן, על מנת לפרגן!”

    לא הפכתי ל’פוייסק’ פשוט הדגשתי את הטעויות הגסות.
    – לא אני לא משועמם ב”ה – ולא מתחרה! (נחשי מה?)

  15. תלמידים ותלמידות יקרים ויקרות.
    מה למדנו על חיות וילדים? שכחתם כבר?
    מה למדנו על הורים וחיוכים? (אני רק מדמיין את הצלם מנסה להשיג את החיוך המתוק הזה)
    מה למדנו על הזדהות? על אמוציות?
    מה למדנו על שבירת מוסכמות?
    מסכים עם הביקורות, לא מסכים עם המסקנות.
    מתעקשים? בדקו את המכירות.

  16. עצם הביקורת מראה שזו מודעה שיש בה עצמה, אך יש מה לבקר.

    פרסום זה עדיף על פרסום שהתגובה עליו היא “מתחת לכל ביקורת”. וזאת עדיין בתחום הביקורת.
    וכמו שחיים אמר, תבדקו את המכירות!

  17. לא הבנתי מה נתפסם על הפרינט הפושר הזה, לי אישית זה לא גרם לרגע לעצור ולהסתכל עליה במהלך הדפדוף בעיתון,
    מודעה טובה אמורה לשדר אמינות (זה משדר?)

    חוץ מ”אובר כתום” זה לא משדר כלום.
    אישית ממש לא התחברתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן