מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כותרות השבוע:

  1. בעלי ‘פרסטר’ מכחישים: לא עזבנו את ‘גל-אורן’ ולא חשבנו לעזוב * הכובע בוער * הכחשה גורפת.
  2. המצעד השבועי: לומדים לקרוא – ‘משפחה’ מוביל אך לא לזמן ארוך * ‘המודיע’ יוביל ככל הנראה בשבוע הבא.
  3. אייל ארד וליאור חורב לא מתנדבים: ‘איחוד הצלה’ שוכרים שירותי ייעוץ אסטרטגי.
  4. מדור חדש: סיור מוחות: הפעם, טיפ לפרסומאי השאפתן. “דרוש: פרסומאי עם אומץ”
  5. המדורים הקבועים: ‘המצעד החרדי’ עם הדירוג השבועי, ו’רואים עולם’, גם הפעם רואים פרינט כחול לבן.

קליק כאן לPDF המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. יש לנו צימוקים! שאפו על הפרסומת

    נ.ב.

    ניקול סופגים גם ביקורת???

    אז קבלו קטנה, הנייר שם יבש מדי…

    חזק מוטי!

  2. לא פעם ראשונה שמדברים על המבשר בעניינים?

    סתם מעניין,
    כמה משלמים במבשר כדי שיפעת לא יפרסמו כמה מודעות מתפרסמים שם?

  3. אהההה, עוד משו,
    תגידו לאי’צה מאייר או איך שלא קוראים לו שניתן להכניס אותו למגבית בין הזמנים.

    או לפחות זכות קדימה למגבית הימים הנוראים.

  4. אגב, סחטיין למנטוסים על הכניסה לדירוג של יפעת.
    תמיד יש פעם ראשונה!!!!!
    שיחקתם אותה באחלה פרינטים ובאחלה יציאה. אין ספק שכולם לא הבינו מאיפה זה נפל עליהם…

  5. חוצניק: אכן מזל טוב למנטה, פוסט עם השמינייה המדוברת בקרוב.

    מחכה בכליון עיניים!

  6. נו באמת נראה לכם שפרסטר ימשיכו לעבוד עם גל . הרי ברור שגל הדליפו או לפחות לא מנעו את הידיעה שבפרסטר כועסים על הפרסום בהמבשר דבר שללא ספק גרם לפרסטר נזק רב הן בגור והן בציבורים נוספים מהעבר השני של המתרס.כל החברות והעסקים נמנעים מלהכנס לפוליטיקה הזו וגל בישלו לפרסטר קדירה שה ישמור.מה גם שלדעתי שיתופי פעולה עם אגד לא עושים טוב ללקוח במיוחד כשהם באים במגע עם .קווי מהדרין. תמונות של מאות ממתינים לאוטובוס וכו

  7. מממ.. אני כבר אמרתי צל”ש במקום אחר
    אבל שיהיה גם כאן 🙂
    מענג להוציא את מרכז העניינים מתיבת הדואר בזמן האחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן