מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
חברת הוועד המנהל פרופ’ קרין נהון, נבחרה אמש על ידי הוועד המנהל של איגוד האינטרנט לכהן כנשיאת האיגוד לשנת 2017
Karin-700x400
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חברת הוועד המנהל פרופ’ קרין נהון, נבחרה אמש על ידי הוועד המנהל של איגוד האינטרנט לכהן כנשיאת האיגוד לשנת 2017.

קרין הינה חוקרת, מרצה ופעילה ציבורית. היא מכהנת כפרופסור-חבר במרכז הבינתחומי הרצליה ובאוניברסיטת וושינגטון. חיברה עשרות מאמרים אקדמיים, וספרה Going Viral שחוקר את התהליך של וירליות של המידע והשפעתו על החברה זכה בפרס האגודה הבינלאומיים למדעי המידע, פרס פינקלר, ופרס הספר המצטיין של איגוד הספרנים בארה”ב. תחומי המחקר המרכזיים שלה הם פוליטיקה ומדיניות של מידע ואינטרנט.

פרופ׳ נהון הינה קול בולט ציבורית בתחומים הקשורים לאינטרנט ולחברה – בין השאר מייעצת לוועדות בכנסת, מייצגת את ישראל בפורומים בינל”א, ומכהנת כחברת הוועד המנהל בעמותת ויקימדיה והתנועה לחופש המידע.

עם כניסתה לתפקיד, אמרה פרופ׳ נהון: “לכבוד לי לכהן כנשיאה של איגוד האינטרנט, אני מקווה שביחד עם חבריי לוועד המנהל והצוות המקצועי של האיגוד, נצעיד את האיגוד צעד נוסף קדימה בהיותו ארגון מוביל באינטרנט הישראלי, שקוף וערכי. אני מודה לחברתי נאוה גלעד שלומוביץ’, הנשיאה היוצאת, על תרומתה הרבה לפעילות האיגוד כחברת ועד וכנשיאה.

“בתקופה בה הטכנולוגיה עוברת שינויים מהותיים, האינטרנט הופך להיות אחת מזירות המאבק העיקריות בין מדינות, חברות גלובליות ומקומיות ובעלי עניין אחרים. תפקידו של איגוד האינטרנט הוא להיות אחד משומרי הסף שמגינים על האינטרס הציבורי וחרויות הפרט. האיגוד ימשיך לקדם יוזמות מדיניות ציבוריות המשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן