תקציב הפרסום של מותג הממתקים ‘כרמית’ עבר למשרדו של דני כהן, ‘פילוחים’. בעבר, כהן שימש כמנכ”ל השלוחה החרדית של קבוצת ‘אפיקים’, שם יצא לו לעבוד עם ‘כרמית’. אם זיכרוני אינו מטעה אותי, הקמפיין המשמעותי האחרון של כרמית במגזר החרדי נרשם בשנת 2014. הפעם, נדמה שהפעילות השיווקית מתחדשת.
נראה כי טרנד הבריאות העולמי אינו פוסח על חברות הממתקים, וכך אנו רואים את ‘כרמית’ מצרפת לשורותיה קטגוריות מוצרים חדשות תחת “כרמית הירוקה”, הלוקחות את המוצרים לעולם בריא יותר של איכות וטבעיות.
סיבוב קצר באתר ‘כרמית’ (המעוצב היטיב) מוכיח את המגמה:
בשבוע שעבר פורסמה מודעת הביכורים של ‘פילוחים’ עבור ‘כרמית’. הכירו את הקרקרים הבריאים בהמלצת ד”ר כרמי. להשלמת הקונוטציה הבריאותית אנו ממליצים להוסיף אישור בכתב ידו של ליצמן 🙂
פוסטים קשורים:
- לני קופץ לביקור – 9.2.10 (מקאן אריקסון)
- כן תהיה לני – 23.2.12 (אפיקים)
- דני כהן, מנכ”ל השלוחה החרדית של אפיקים, פורש מתפקידו – 18.12.13
- דני כהן: “לא הגדרתי את עצמי כמשרד פרסום” • ראיון – 25.10.14