גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מותג הממתקים משיק סדרת מוצרים בריאים ותקציב הפרסום מופקד במשרד ‘פילוחים’ של דני כהן
CARMIT - עותק
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תקציב הפרסום של מותג הממתקים ‘כרמית’ עבר למשרדו של דני כהן, ‘פילוחים’. בעבר, כהן שימש כמנכ”ל השלוחה החרדית של קבוצת ‘אפיקים’, שם יצא לו לעבוד עם ‘כרמית’. אם זיכרוני אינו מטעה אותי, הקמפיין המשמעותי האחרון של כרמית במגזר החרדי נרשם בשנת 2014. הפעם, נדמה שהפעילות השיווקית מתחדשת.

נראה כי טרנד הבריאות העולמי אינו פוסח על חברות הממתקים, וכך אנו רואים את ‘כרמית’ מצרפת לשורותיה קטגוריות מוצרים חדשות תחת “כרמית הירוקה”, הלוקחות את המוצרים לעולם בריא יותר של איכות וטבעיות.

סיבוב קצר באתר ‘כרמית’ (המעוצב היטיב) מוכיח את המגמה:

יותר בריא: תקציב הפרסום של 'כרמית' עבר ל'פילוחים' של דני כהן 1

בשבוע שעבר פורסמה מודעת הביכורים של ‘פילוחים’ עבור ‘כרמית’. הכירו את הקרקרים הבריאים בהמלצת ד”ר כרמי. להשלמת הקונוטציה הבריאותית אנו ממליצים להוסיף אישור בכתב ידו של ליצמן 🙂

יותר בריא: תקציב הפרסום של 'כרמית' עבר ל'פילוחים' של דני כהן 2

פוסטים קשורים:

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן