מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשעה טובה ומוצלחת אנו מצרפים בצל קורתנו את מדור הפרסום של ‘יתד נאמן’, בעריכת ר. גיל. רב תודות להנהלת העיתון ולעוסקים במלאכה. ההרגל לא יגונה. אנו נשתדל, בלי נדר, להמשיך את המסורת ולהביא בפניכם את ‘כותרות המדור’ כדי שתחליטו האם שווה לפתוח את הקובץ המלא ולקרוא, או שלא.
נעים להכיר: הפינות הקבועות של המדור ביתד נאמן הן כדלהלן: ‘ציטוט השבוע’, ‘עושים כותרות’ (נתוני יפעת), בארץ (חדשות). כמו כן ידיעה בהרחבה, ראיון עם ברנז’אי או כתבה מרכזית. לחלק הזה אנו נקרא: ‘מרכזי’. ובכן, השבוע נתחיל כך:

בארץ:
1. התעשיינים ישקיעו מיליוני שקלים בפרסום חיובי שישפר יחס הציבור אליהם
2. מנסים לשפר את פרסומי הכנסת
3. מלחמת הפרסום האבודה מול יצרני הסיגריות

מרכזי:
מחקר חדש מאשש: המקצץ (בפרסומים) מפספס
ראיון עם אברהם בריסק (מבעלי בולטון פוטנציאל), יגאל רווח (יו”ר קבוצת אפיקים) ומאיר גל (מנכ”ל משותף בגל אורן BSD).

קליק כאן לPDF המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. מאז שאני ילד ואבא שלי היה בין המנוים הראשונים של יותייד (יתד נאמן ,למי שלא מבין).
    אני לא מבין למה אין שם גרפיקאית טובה.

    יתד נאמן סובל מאז ייסודו מגרפיקה זולה וישנה.

    למה ? אני לא מבין.

    אולי זה צוואה של הסטייפלר זצוק”ל

  2. יצמח: מאז שאני ילד ואבא שלי היה בין המנוים הראשונים של יותייד (יתד נאמן ,למי שלא מבין).אני לא מבין למה אין שם גרפיקאית טובה.יתד נאמן סובל מאז ייסודו מגרפיקה זולה וישנה. למה ? אני לא מבין.אולי זה צוואה של הסטייפלר זצוק”ל

    ששששש…
    מסתובבים פה נציגי/ות המערכת הכבודה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן