מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גם הבעלים של ג’קסס התייחס לקטע ההומוריסטי של הקמפיין: “בחרנו להוביל קמפיין הומוריסטי המציג סיטואציות מחויכות מהחיים”
JAXX (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

באווירה מתקתקה ומחייכת עלה קמפיין ג’קסס, מותג השוקולד החדש שמופיע בכשרות, טעמים ובטכנולוגיות חדשות ומביא עמו למדפים רוח אחרת ומוקפדת.

בתהליך הייצור הקפידו על מתיקות מתונה שתתאים גם לגילאים הבוגרים והנפיקו מה שמסתמן כלהיט בציבור החרדי, את הטעם המריר העשיר שמזכיר באיכותו את המוצרים החלביים והפך לאלטרנטיבה ייחודית לאחר ארוחות בשריות.

הקמפיין הקריאטיבי באמצעות בולטון פוטנציאל מתבסס על איורים המתארים סיטואציות עכשוויות שכל אחד חווה אותן בחיי היום יום ובהן השוקולד הוא זה שמדבר עבור כל אחד וממש מוציא לו את המילים מהפה.

הוא החל במיני מודעות מתחלפות שהופיעו בצבעי שלשת מוצריו, הסגול והכחול החלביים והצהוב הפרווה, ויצרו אוירה קלילה ומשעשעת סביב הנושאים השונים שהועלו: החמות שמגיעה לשבת, קריעת ים סוך של השידוכים, קו 402 ואפילו הפקק בגאולה. הכל עולה על השולחן באמצעות החטיף הכדורי שמתלבש על הסיטואציה בטוב טעם. אם זה הנץ שחייבים להספיק, הוא ישמש ככדור שמש שמבצבצת, אם זה הפקק המשתרך, הכדורים ישובצו בתוך צבעי רמזור מתחלפים ואם זו השויגער שבדרך, הם ימצאו מקומם ככדורי חמין מהבילים המתבשלים לקראתה.

במחלקת הקריאטיב של בולטון פוטנציאל מתייחסים לקו ההומוריסטי הבולט בקמפיין, שבעיני המדור מביא בשורה בפני עצמה שאיננה קיימת מספיק במחוזותינו, ומודים: “לקחנו אקסטרה אומץ בהעלאת סיטואציות הומוריסטיות מסוימות והכל בא מכוונה להגביר את תחושת ההנאה והחוויה סביב המוצר. ואכן הקהל מתחבר אל הטעם הנפלא ואל המסר המפוגג רגעי לחץ באמצעות ג’קסס”.

יהודי ליפמן הבעלים של גקסס בעל עבר עשיר בעולם הפרסום כסמנכ”ל שיווק לשעבר וכמנכ”ל, סבור שהקמפיין המחייך ומלא ההשראה עושה היטב את העבודה. “הומור בפרסום בישראל נכנס רק בשנים האחרונות ופחות פופולרי מזה הקיים בחו”ל. השימוש בו מעיד על בטחון רב שיש למותג, היכול להרשות לעצמו להתלוצץ. מותגים שמאד מעונבים ומודדים כל מילה הם בד”כ יותר שמרנים ואנחנו כמותג צעיר (בשפה המקצועית הכוונה איננה דווקא בגיל אלא ברוח) מביאים עמנו רוח צעירה.

“לצרכן קל להתחבר בחיוך לקמפיין המהווה סיפור מתמשך ומתגלגל עם רעיון פרסומי שהולך ומתפתח, המפתיע כל פעם מחדש ומייצר עמו ציפייה משבוע לשבוע. בהתאם למוצר המוקפד שפיתחנו (המתיקות שלו למשל מתונה מאד ומתאימה גם לקהל הבוגר שהחיך שלו פחות אוהב מתיקות ייתר והוא מיוצר כך שלא יכשיל את המשתמשים בחיתוך אותיות בשבת), גם הקו ההומוריסטי המניע לפעולה והאיור המינימליסטי המתוחכם הינו מוקפד עד לפרטים, כאשר הפה המחייך הוא הסמל המוביל של דמות ג’קסס וכל התפיסה העיצובית שלו היא חיוך אחד גדול”.

בג’קסס מדברים על קמפיין שאחרי שיסתיים יעלה בפיק נוסף ובהמשך יחזור ויצוף בוואריאציות כאלה ואחרות וילווה בגימיקים, הפעלות והפתעות קד”מיות ואחרות. יהיה מתוק.

קמפיין מתוק: אנשי 'בולטון' מתייחסים לקו ההומוריסטי הבולט בקמפיין ג'קסס 1

קמפיין מתוק: אנשי 'בולטון' מתייחסים לקו ההומוריסטי הבולט בקמפיין ג'קסס 2

קמפיין מתוק: אנשי 'בולטון' מתייחסים לקו ההומוריסטי הבולט בקמפיין ג'קסס 3

קמפיין מתוק: אנשי 'בולטון' מתייחסים לקו ההומוריסטי הבולט בקמפיין ג'קסס 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן