קמפיין פרסומי לא שיגרתי מתפרסם החל מהשבוע בתקשורת החרדית על ידי חברת סלופארק, להנגשת המידע על שיטת החנייה בישראל: חנייה בחניונים ובכחול לבן בכל הארץ. המומנטום הנוכחי נבחר בעקבות החלטת עיריית ירושלים על ביטול מדחני החנייה הפרוסים ברחבי העיר בעוד מספר חודשים.
מבדיקות ופילוחים שנערכו בקרב האוכלוסייה החרדית, התברר כי חלק ניכר אינו יודע לאיית את שם החברה באנגלית, ובשל כך אנשים מתקשים להשתמש בה. אי לכך, חברת סלופארק העלתה את קמפיין פרסומי במגזר החרדי בו ניסו לפשט את שם החברה בעברית “ס-לו-פארק” עם ניקוד. המסר: “תלמד להגיד- תחנה חופשי”, מתקדמים ל-סלופארק שיטת החנייה המשתלמת בישראל. הקמפיין מנוהל על ידי משרד הפרסום VIP.
גיא סלוק, מנכ”ל סלופארק: “בקמפיין הפרסומי הושם דגש גם על אפשרות הסדרת חנייה באמצעות האפליקציה שפתוחה גם בקרב חנויות האפליקציה במכשירי הסלולר הכשרים והמסוננים במגזר החרדי, הניתנים על ידי ועדות הכשרות השונות לאנשים הנדרשים לכך בשל עבודתם. ולמי שאין, פורסם גם מספר הטלפון שבאמצעותו ניתן להשתמש בשירות החניה, המיועד כאמור לאלו שאין ברשותם טלפון חכם מסונן אלא פלאפונים כשרים ללא אפליקציות”.
רובי כהן, מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום VIP, מסביר את הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין: “חלק נכבד מהמגזר החרדי היה רגיל עד כה להשתמש במדחני החנייה, ובעקבות החלטה על ביטול מדחני החנייה בירושלים ובקרוב בערים נוספות, נוצר חוסר ודאות ובלבול, אי לכך, יצאנו בקמפיין הסברה למגזר החרדי ובו הנגשנו את המידע על המערכת המתקדמת לחניה באמצעות הסלולר. אנחנו נותנים מענה גם לאלו שאין ברשותם פלאפון חכם”.
הקמפיין התחיל במודעות השקה בעיתונות, המשיך בחלוקת בלונים בצבעי המותג וקופון ייחודי על כל רכב שהעניק לו 15 ש”ח חנייה במתנה. הקמפיין הועצם באמצעות משלוח הודעה ויראלית למאות קבוצות.
4 תגובות
אין על משרד הפרסום vip ועל הצוות המנצח שלהם, שלמה רובי ושלום, תמשיכו להצליח חברים.
עוד קמפיין שבו מתייחסים לחרדים כאל ילידים אנאלפביתים.
VIP, יש לכם את זה ביותר מעליב? רגע, אולי נאיית וי-איי-פי…
תלמדו לדבר עברית
תלמדו לומר
רק לא “להגיד….”
מטומטמים