דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
nobarkat
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

על פי נתונים ממכון ‘רפי סמית’, השטח מתעורר ו-81 אחוזים מהחילונים הבטיחו להגיע לקלפיות. אנו משגרים בזאת את ברכותינו למגזר החילוני שהשכיל להגיע להחלטה הזאת, לבוא ולהצביע בהמוניו. באמת כל הכבוד. בכלל, אם אתם כבר עושים משהו ביחד – כנסו על הדרך לאחד הסניפים של ‘שפע-שוק’.
ובעיתון הירושלמי ‘כל הזמן’ – שמוכר בציבור כאנטי-חרדי, כתבו: “הספין מבית היוצר של הקמפיינרים מחברת ‘ספין’ המריצים את המועמד מאיר פרוש עובד טוב. אפילו טוב מאוד. פרוש מתחזק מדי יום והפער בינו ובין ניר ברקת בסיבוב הראשון עומד בסה”כ על תשעה אחוזים”.
שבוע שעבר הם טרחו בכתבת-שער על “איך הפכו את המועמד החרדי הלא-רצוי לאייקון חמדמד ואהוב על החילונים”. כנראה שכשאתה רוכש שטחי פרסום גדולים באתר הבית – הם מסוגלים לכתוב עליך אפילו “חרדי טוב”.
לאתר של פרוש, לאתר של ברקת, לאתר נגד ברקת

תמונת מסך מאתר הבית של ‘מעריב’, קמפיין נגד ברקת. למעלה: הבאנר מזגזג בין התמונות. קליק על התמונה להגדלה.

אנחנו מאמינים בני מאמינים 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. המשך קמפיין מעולה של פרוש
    מאוד אהבתי את הקמפיין הזה כמו שכבר כתבתי בפוסט ונעבור לפרסומות 2
    כולי תקווה שבאמת פרוש יקח את הבחירות ולו בגלל העבודה הנהדת שהם עשו שם במטה שלו אבל לצערי אני חושב שברקת הולך לקחת רק בגלל המלחמה על הבית שהחילונים מרגישים הפעם, להבדיל מהפעם הקודמת עם אורי לופוליאנסקי.

  2. המשך קמפיין מעולה של פרוש
    מאוד אהבתי את הקמפיין הזה כמו שכבר כתבתי בפוסט ונעבור לפרסומות 2
    כולי תקווה שבאמת פרוש יקח את הבחירות ולו בגלל העבודה הנהדת שהם עשו שם במטה שלו אבל לצערי אני חושב שברקת הולך לקחת רק בגלל המלחמה על הבית שהחילונים מרגישים הפעם, להבדיל מהפעם הקודמת עם אורי לופוליאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן