דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שמעתם על זה? מותג הכביסה ‘אריאל’ אסף, כיבס וחילק מחדש כ-10,000 חולצות בית ספר – “נקיות כמו חדשות”
ARIEL (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

Festival of Media Global Awards אשר ייערך ברומא בתחילת חודש מאי , מוקדש לתעשיית הפרסום העולמית המגלגלת על פי ההערכות כ-1 טריליון דולר בשנה. מתוך כלל הפיינליסטים העולמיים של פרוקטר אנד גמבל בפסטיבל, המועמדויות מישראל מהוות 26% (!). השנה, לפרוקטר אנד גמבל ישראל 5 מועמדויות בגמר: 3 מועמדויות למותג הד אנד שולדרס ו-2 מועמדויות למותג הכביסה אריאל.

המועמדויות למותג הכביסה אריאל נשלחו עבור קטגוריות best engagement / best targeted לפעילות “חולצה עוברת – כמו חדש” שנעשתה במגזר החרדי על ידי מיכל בר-טל, מנהלת חטיבת המגזרים של שטרן אריאלי בשיתוף עם מתי בן דוד ומדיהקום.

מדובר בקמפיין פרסום, שטח ויח”צ שהתבסס על התובנה כי במגזר החרדי, נהוג להעביר בגדים מילד לילד אך תוך הקפדה ושמירה על ניקיונו ואיכותו של הבגד. תלבושת בתי הספר במגזר כוללת בדרך כלל חולצה מכופתרת איכותית ויקרה ולכן החשיבות המוגברת בשמירה על הבגד לאורך זמן.

מותג הכביסה אריאל מחזיק בערך של “נקי כמו חדש” ושמירה על הבגד לאורך זמן ובהתבסס על הבטחת מוצר זו, ערך המותג את פעילות כביסת מדי בתי הספר הגדולה ביותר בארץ. לצד פעילות אינטראקטיבית מול התלמידות ומשפחותיהן, נאספו וכובסו וחולקו מחדש כ-10,000 חולצות מדי בית ספר, נקיות כמו חדשות.

אופיר גוטמן, מנכ”ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: “בשנה שעברה, מותג הד אנד שולדרס זכה בתחרות זו עם פרויקט “100% נקי מחמץ. 100% נקי מקשקשים” ושמחנו לראות שזכייה זו ניבאה גם את הזכייה בפסטיבל קאן שם זכה המותג במדליית זהב. זה בהחלט מרגש שאנחנו מתחילים לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה, מעין חממה ליצירה מקורית, הנותנת הרבה גאווה לפרסום ולשיווק הישראלי. גם השנה אנו מקווים שזכייה בפסטיבל המדיה העולמי יהיה מנבא מבורך גם לפסטיבל קאן”.

קמפיין חרדי משתתף בשלב הגמר של תחרות פסטיבל המדיה העולמית ברומא 1

קמפיין חרדי משתתף בשלב הגמר של תחרות פסטיבל המדיה העולמית ברומא 2

קמפיין חרדי משתתף בשלב הגמר של תחרות פסטיבל המדיה העולמית ברומא 3

קמפיין חרדי משתתף בשלב הגמר של תחרות פסטיבל המדיה העולמית ברומא 4

קמפיין חרדי משתתף בשלב הגמר של תחרות פסטיבל המדיה העולמית ברומא 5

קמפיין חרדי משתתף בשלב הגמר של תחרות פסטיבל המדיה העולמית ברומא 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן