כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
toker
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הבהרה: מערכת ‘פאשקעוויל’ מתנערת מכל הסתה לסוגיה ואינה אחראית על קשריו החברתיים והעסקיים הכושלים של מר טוקר. עימכם הסליחה. “חובתו ללכלך – זכותנו לנקות”.
בהוקרה, פאשקעוויל – מח’ תברואה פרסומית.

מאת: נתי טוקר

יעקב איזק לא מבין כלום מהחיים שלו.
אברהם בריסק סתם עסקן.
עמיחי עשהאל לא יודע מה זה קריאייטיב.
איתן דובקין גם בתור שדרן רדיו לא היה משהו.
שעיה איצקוביץ חושב שהוא בליגה של הגדולים, קורה.
וגם אשתו ריקי
ואחיו מוישי יותר מדי מתחכם.
מנחם הורוויץ נקלע בטעות למקצוע.
יהודית יפרח אולי יח”צנית טובה. אולי.
מאיר גל בכלל לא יודע מה זה חרדים.
ואבא שלו פרש בזמן.
מוטי קוטיינר רק עושה אדפטציות.
רותי אטיאס אין לה ממש דימיון.
יוסי הלפרין מכיר רק משחקי מילים.
נתי כהן הוא בקושי איש מכירות.
דנה בריל לא עושה כלום בבולטון.
יגאל רווח יודע רק לתת צ’פחות ללקוחות.
מנוחה שטרן יצירתית, רק חבל שלא רואים את זה.
ובעלה יעקב הוא סוג של חידה.
אפרים רוזנשטיין נפלט מהתחום.
שי לחוביצר יודע רק לדבר, בעיקר על סגמנטים.
עוזר דרוק רק עושה קומבינות.
אביטל יזדי מתערבת יותר מדי בקריאייטיב.
דני כהן יותר מדי נחמד.
וגם שר’הלה.
אריה פרנקל רק הרס את אגד.
רחל בולטון מיושנת.
עזריאל שטיינר יודע רק לכתוב קומוניקטים.
קובי רוטנברג צריך עוד ללמוד קצת.
חיים וינרייך סתם גערר.
ישראל גולדברג יותר מדי אידיאליסט.
אייל גור צייר קומיקס מעולה. שימשיך שם.
ונתי טוקר סתם קשקשן.

ידידי הקאליבערים, ברוכים הבאים למועדון. כאן מלכלכים על כולם. כאן מרכלים על כל מי שזז. כאן טוב לך כשרע לשני.

הגיע הזמן שתמציאו את כל זה מחדש.

תפתיעו.
תרגשו.
תרתקו.
תצחיקו.
תמכרו כמה שיותר.

ותהיו אנשים טובים.

toker

הכותב הוא עורך ב-TheMarker ובוגר הקורס הראשון של ACC לחרדים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

32 תגובות

  1. אז זהו

    אחרי שעלו חמשה משעממים להוכיח את צדקת הקאליברים והוכיחו שהמלך הוא עירום, נקרא נתי טוקר אל הדגל בהפוך על הפוך.
    אז זהו- נתי קצת הגזמת… אבל בגדול זהו הכיוון….

    יום נחמד.

    (אשמח לראות תגובה זאת מתפרסמת)

  2. איך אפשר להיות אנשים טובים, כשמלכלכים על כולם? (-:

  3. תגידו השתגעתם לגמרי?
    אולי זה הומור, אבל לדעתי גזמתם הפעם!!!
    פוסט מעליב במיוחד…

  4. אוי! זה פוסט ענק!

    ככה אני אוהב אתכם! תמשיכו!!!

  5. אי אי אייי….
    זה טוווווווווווב!

    (ומה קרה שבסוף כן החלטתם להעלות את הפוסט הזה?)

  6. ושחכת עוד משהו:
    נתי כלל לא יודע מה קורה בקהילה….

    חוצ’מזה אהבנו מאוד!

  7. רק אל תגידו לי שכל אלה שמוזכרים בפוסט כתבו פוסט אורח.
    למרות שיש כמה שאני רוצה לקרוא את הגיגיהם, אני חושב שזה קצת מוגזם.
    היתה תערוכה, חלאס, עברנו את זה.
    תמשיכו להפתיע, להצחיק ולרתק את התעשיה.
    אגב, נתי, פוסט נהדר. כל הכבוד!

  8. אין ספק, שיציאה בכזה לעז מטורף…היא הימור גדול ותוצאה של תסכול
    נתי……התעשייה הייתה די בידיים שלך(היית כתב פרסום נחשב) ופתאום אתה מחוץ לתמונה…
    אם אני לא טועה…היציאה מהתחום הייתה בחירה שלך…אז מה התסכול הגדול כל כך שמלווה את הפוסט שלך?

  9. .
    מת לעשות קומיקס, אבל ממילא מוקף בקריקטורות.
    שובב אתה.
    .

  10. מעולה….
    חוץ מעמיחי עשהאל מורי ורבי.
    היחיד שמבין מהו קריאייטיב.

  11. יאללה!!
    נתי,
    יש לי פקק תנועה של יציאות בראש על הפוסט הזה : )
    אפשר לפתוח בלוג נוסף רק לטוקבקים עליו..
    אז מאיפה מתחילים??

    “…ידידי הקאליבערים, ברוכים הבאים למועדון. כאן מלכלכים על כולם. כאן מרכלים על כל מי שזז.
    כאן טוב לך כשרע לשני…”
    בדיוק נתי! ככה מגדלים דור..

    אבל למה בדיוק אתה מתכוון נתי?
    שכשאיזק ושעיה ויגאל ומנחם ובריסק ורחל ואיתן ושי ויודית ואביטל ורותי
    ושרה’לה וריקי ומויישי ומנוחה ודני וחיים וישראל ואייל וקובי ועזריאל עסוקים בקמפיינים בארט ביחצ בקדמ בATL וBTL בקונספט וקריאייטיב ואסטרטגיה ומיצוב ומיתוג וסווט ובריפים ופרזנטציות ולקוחות וספקים ועיתונים,
    כל מה שנשאר לך,
    העיתונאי החרדי לענייני פרסום הוא לעשות מזה סיפור טוב.

    וזה קאליבערים יקרים מה שאפשר ללמוד מנתי.
    על פרסום אמיתי, תלמדו מפירסומאים 🙂

  12. אוי, זה היה טוב.

    לדעתי זה הפוסט היחיד שהוא מוצלח, מכל הפוסטים שהובאו כאן לכבוד הקאליבערים…

    נתי, פגעת בול! במיוחד בשורה האחרונה. סתאאאם…

    רק פוסטים כאלו!

  13. עולם הפרסום החרדי עוד לא מוכן לפוסטים כאלה. לצער כולנו.

    נתי, תסתובב – אני מאחוריך.

  14. ענק.
    נתי תמיד היית ותמיד תהיה אחד הכישרונות החזקים שיש במגזרנו הנדוש.

    בשביל פוסט עוקצני כזה, אני נכנס כל יום לפאשקעוויל, כדי שלא יתביישו אנשים לצחוק גם על עצמם כי רק כך ניתן לעבוד ללא אגו מנופח בתחום.

    נתי, כל הכבוד.

    אדוור..

  15. נתי, נתי, נתי

    גדווווול!!!

    ולחשוב שפעם חשבתי שאתה יודע הרבה דברים. חוץ מלכתוב… ענק, פשוט ענק!

  16. אייל: .מת לעשות קומיקס, אבל ממילא מוקף בקריקטורות.שובב אתה..

    זה אחד שיודע להתמודד…

  17. על זה אני מברך מדי בוקר
    ‘שלא עשני פירסומאי’

  18. עכשיו אתם מאמינים שנתי טוקר סתם קשקשן?

  19. נתי חזק ביותר .

    פוסט לא שגרתי,יצירתי

    סוף סוף הבאתם פה משהוא מיוחד

  20. כמה תסכול נתי, כמה תסכול לא יאומן
    מאיר גל צודק מילה

    לשבת מהצד ולבכות על בחור מסכן שכמוך
    הקנאה על חבריך שמצליחים אוכלת אותך

    מה שנקרא ימותו הקנאים

  21. תודה לכל המגיבים.

    וסליחה מכל הנפגעים. הומור, אתם יודעים.

    השכל,

    אכן עזבתי מרצוני את ‘מרכז העניינים’, ואני מקדשי בימים אלה את כל מרצי לעבודה ב-TheMarker. הייתי שמח להמשיך לכתוב את מדור הפרסום (ובעז”ה אני מקווה שזה יקרה בקרוב, שום דבר לא סגור). ובכל זאת, אני לא חושב שהפוסט הזה נובע מתסכול. הוא נובע מתסביכים פסיכולוגיים הרבה יותר עמוקים. שלא תדע.

    מאיר,

    עיתונאים לא מייצרים חדשות. אותי לימדו שהם מדווחים על חדשות. אז אתם עושים BTL ומוצאים את ה-USP, אבל בין לבין אתם לא שוכחים לייצג את האינטרסים שלכם ושל הלקוחות שלכם. זה חלק מהמקצוע, תרצה או לא תרצה. ומתלווה לזה המון המון אגו ויצרים אפלים. וזה גם חלק מהמקצוע.

    לא רק זה. לדעתי, יש קשר גורדי בין עוצמת האמוציות (החיוביות והשליליות) בתחום הפרסום לבין האטרקטיביות שלו בעיניי האנשים שמעוניינים לעבוד בו. עדיין לא ראיתי קבוצת קאליבערים במסלול ללימודי ראיית חשבון.

    ואחרי הכל, אתה אחד הסימפטיים ביותר בפרסום החרדי, מאיר (זהירות: חנפנות מסריחה, והיא גם חלק מהמקצוע).

    רובי,

    החבר’ה ממגזרים נשכחו במכוון. אחרי הכל, אני צריך מקום לישון בלילה.

  22. לוקח בחזרה את התלונה על כך שהבלוג הפרסומי הפך להלוג של הקאליברים,
    כל ההתמרחות בימים או השבועות האחרונים היו שווים שבשביל כזה פוסט שלא אומר גרוש וחצי של דברי טעם ובכ”ז אומר כ”כ הרבה,
    בקיצור אהבתי

  23. פוסט שמשקף רק קצת מעולם הפרסום….
    עולם הפרסום מלא אמוציות שליליות קנאה וכו’ וכו’
    חוצ’מיזה שאשמח לראות פה עוד פוסטים מלאים בציניות לא יזיק לאף אחד….

  24. נתי, סחטיקה עליך.

    במקרה שלי, העקיצה רומזת שהקורס של תרצה לא איי איי איי… 🙂

    אהבתי ביותר, תמשיך כך.

  25. תככים,מזימות ותקיעות סכינים.
    מסתבר שאין מה לחפש בכיכר השבת,
    האקשן האמיתי נמצא במקום אחר.

    אל תשכחו לעלות ליוטיוב.

  26. ועל זה כבר אמר ליאו ברנט (מגדולי הפרסומאי האמריקאים בדור הקודם),
    אל תספרו לאימי שאני עובד במשרד פרסום… היא חושבת שאני פסנתרן בבית בושת…

  27. ועל זה הרעיון כתב הפרסומאי דוד פוגל ספר שנקרא – אימא שלי הייתה אומרת ששום דבר לא ייצא ממני אז החלטתי להיות פרסומאי….

  28. נתי חמודי, יש לי כ”כ הרבה רעיונות קריאייטיבים לענות לך על דבריך “המעמיקים” הבעיה שלי היא זמן כי בניגוד לך אני עובד והרבה. אז קח עיצה קטנה וטובה מחכמינו ז”ל בגלל שאני מעריך את כישרונותיך שלא יצאו לאור בפוסט הזה – הבטלה מביאה לידי חטא”… תתחיל לעבוד בחור, כדי שלא יהיה לך זמן לקנא בדשא של השכנים.

    אחד מהרשימה

  29. תמיד לימדתי את ילדי לא לפגוע באחרים כדי לבנות את עצמם,לעולם לא!!!
    בשביל מה זה טוב??? אה נתינק’ה? ישלך איזו תשובה בשבילי? טוב שאנחנו יודעים מי באמת מנהל את העניינים בעולם הזה…ממליצה לך לעבור על הרשימה הפוגענית והמעליבה ולעשות תשובה כל עוד האנשים המדוברים נמצאים בינינו,ישלך עדיין אפשרות…תאמין לי-אתה לא יודע הכל,למרות שמתיימר…קאפיש?!?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן