מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת : משה איצקוביץ

רבותי ורבותי, בוגרי ישיבת ACC, מחזור ז’. תשס”ט.

ראיתי את זה.

את האש בעיניים, את הלהט, את החזון, את הרצון של כל אחד ואחד מכם.

ההוא עם הזונגלא’ך בצידי הראש, ההוא עם הכיפה השמוטה לצידו, ההוא המתקרא מס’ 3 על הקיר וההוא המתקרא “קאליבער” על הכרטיס ביקור. ממבט מרוחק הסתכלתי עליכם. עושים נפשות לקריאייטיב המלכותי. מסבירים בידיים. רוקעים ברגליים. מביטים לתוך הלבן בעיניים. שמעתי הסברים מלומדים, ראיתי עבודות מעולות. לעסתי מסטיק ממותג. הרחתי פרח טרי. שיחקתי בקלפי מלך החיות. טעמתי מילונים ואבטיחים. שוחחתי עם “מייבינים”. אבל יותר מכל נהנתי ונפעמתי מהאוירה.

היה חשמל באוויר.

לא. לא מי יזכה עניין את הציבור, אלא מי זכה.

זכו אלו החושבים קדימה, חותרים להמתקצע. מפעילים את התאים האפורים והרדומים, חולמים על קרייאטיב שנוגע. שנושך, שיזכה בחשיפה. הם הגיעו מאלעד, מירושלים, מאשדוד ובני ברק. הם רצינים. הם חיים ת’ענף.

לא הגבנו על תקן “דיינים מומחים” אבל בהחלט יצאנו עם “התרת נדרים” – יש עתיד למקצוע ולענף, והם כבר כאן. הקאליברים הם ‘ציקוור’ס’ אמיתיים!

בהצלוחה.

הכותב הינו מנהל הקריאייטיב במשרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות’

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. לראות אותם קוצצים ציפרניים וחיוך מלאכותי מעצבן
    לשמוע אותם מדברים ביניהם מי לא ומי כן
    לעמוד לידם ולהרגיש את המתח באוויר
    לדבר איתם ולא לקבל מהם מבט ישיר
    אבל יותר מהכל להבחין עד כמה הם רעבים
    לעבוד, לטרוף ולאסוף מכרים בדרכים
    ולהגיע הכי רחוק שאפשר.
    קאליבערים, גם מסע של אלפי ק”מ מתחיל בצעד אחד.
    עשיתם אותו בענק!!!

  2. עשיתם מזה מעמד היסטורי לכבודו של עולם הפרסום, תהיו לי בריאים 🙂

    אחכ דינקיס ימשיך לומר: את מי בכלל מעניינת התערוכה הזו.. את מי בכלל מעניין שזכיתי מקום ראשון..
    אוח אוח

  3. אני לא רוצה להיות משבית מסיבות ולא להישמע קטנוני שלא מפרגן,
    אין ספק ש ACC בית ספר מעולה והמחזור המסיים הוציא כשרונות ברוכים שיהיו גאוות כל משרד בכל מגזר,
    אבל לא קצת נסחפו כאן בשירות ותשבחות?

    (נ.ב. הכותב מיודד היטב עם חוצניק ועם דינקיס ולקח על עצמו סיכון גדול בכתיבת השורות)

  4. תקציבאי,

    ראית מה זה? במקום שהם יהיו גאים בנו (והם גאים) אנו גאים בהם.
    באמת נסחפנו קצת עם כל הפוסטים האורחים האלו, אבל ביקשנו מאנשים שיכתבו ולא ידענו שתיהיה כזו היענות גדולה מצידם. יש לנו עוד כמה פוסטים בודדים בקנה (שכבר מוכנים, מה לעשות?) ואנחנו מסיימים עם זה סופית.
    גם אז – אל דאגה, נדאג לסכם את כל הפוסטים האחרונים בפוסט אחד גדול, ואולי אפילו נספר על החוויה שעברנו שם מהזווית שלנו. כתלמידים, כמציגים, ואם רק היינו מתעקשים – גם כשופטים 🙂 .

  5. אוח אוח איזו כתיבה “ישיביש”..
    אהבתי.

    אדוור..

  6. תקציבאי מתחיל: לא קצת נסחפו כאן בשירות ותשבחות?

    בעל המאה הוא בעל הדעה, זוכר?
    חוץ מזה, כל העסק טוב למלפפונים

    חוצניק: אל דאגה, נדאג לסכם את כל הפוסטים האחרונים בפוסט אחד גדול, ואולי אפילו נספר על החוויה שעברנו שם מהזווית שלנו. כתלמידים, כמציגים, ואם רק היינו מתעקשים – גם כשופטים .

    הוא דיבר על היסחפות ותראה איך אתה מרגיע אותו..

  7. חוצניק: תקציבאי,ואנחנו מסיימים עם זה סופית. .

    אם לא קשה לכם תשתדלו ליידע את הקהל מתי אפשר לחזור להנות מפוסטים נחמדים.

    אחד שלא מוצא את עצמו בחודש האחרון מתעניין כאן באתר.
    ואהיה לפה לעוד רבים וטובים. התגובות מוכיחות זאת היטב.

  8. חוצניק: ואולי אפילו נספר על החוויה שעברנו שם מהזווית שלנו. כתלמידים, כמציגים, ואם רק היינו מתעקשים – גם כשופטים .

    האמת, זה יותר מעניין אותי.

  9. מצטרף, לדעת הקהל בעניין הפוסטים.

    שימו כבר משהו מעניין חוץ מ”קליאברים” טוב הבנו יש מוכשרים, אבל בחייאת תנו לנו כבר איזו פרסומת שאפשר לפרק אותה לרסיסים. איזו כתבת יחצנו”ת מעוררת מחלוקת שתביא בעיקבותיה 30-40 תגובות וחילוקי דעות. בקיצר, תנו לנו אקשןןןןן.

    אנו שותקים ומבליגים בסוף זה יתפרץ (-:

  10. מושי: כתיבה מלאכותית וחנפנית

    ללקק את האצבעות מרוב קנאה…
    אוח אוח

  11. למה אין תמונה? גם גברים עם חולצות כחולות לא מאשרת הוועדה הרוחנית של הבלוג?

  12. קליבער: למה אין תמונה?

    למה, באמת?
    יש תמונה יפה מאד של נחומי: מוטי ודינקיס עם הפרח האדום
    חוצניק יכול לעשות את הכל אפור חוץ מהפרח 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן