כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
השפה הייעודית עבור המגזר החרדי, פרי מוחו של נדב שגיא מנהל הקריאטיב של גל אורן, מתבססת על יתרון המובילות של אוריאו
OREO
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

צירוף מקרים מעניין של קמפיינים העוסקים במותגים ובטעמים בינלאומיים מוביל את המדור לאחורי הקלעים המרתקים של שפה חדשה נוספת שנבנתה עבור אוראו – עוגייה מנצחת הנחשבת לאייקון עולמי ואחד המותגים המפורסמים מסוגם.

השפה הייעודית עבור המגזר החרדי, פרי מוחו של נדב שגיא מנהל הקריאטיב של גל אורן, מתבססת על יתרון המובילות של אוראו ומשם יוצאת לדרך.

אייל גור, סמנכ”ל הקריאטיב בגל אורן, משתף אותנו בתהליך הקריאטיבי המעמיק שכל משרד פרסום שואף אליו, שכן לא בכל יום נופלת הזדמנות לתקשר מוצר הנחשב למספר אחת בתחומו וכל מה שהפריד בינו לבין הקהל החרדי היה הכשרות, שפתאום זכה לגושפנקה המהודרת ועכשיו נדרשת שפה חכמה שתבנה דרכו אל הפסגה.

מצד אחד, עצם המוצר מהווה חידוש עצום ברמת הפרווה שלו, שעדיין מותירה את הטעם הדמוי חלבי אטרקטיבי ועשיר. ומצד שני, מותג ותיק (השורד בוורסיה הנוכחית מ1952) בסדר גודל ומוניטין של אוראו צריך קצת יותר מהמובן מאליו. “וכאן בדיוק היה טמון האתגר הגדול” – מודה אייל גור – “איך למכור מותג על, הנהנה מהילה בינלאומית ומקביל לכל מותגי העל בעולם, בלי להפוך את תהליך הכשרות למסחרה ולבנות עולם תוכן סביבו המקביל לקמפיינים הגדולים בעולם.

“האסטרטגיה של הקמפיין התגבשה אחרי בדיקה וחקירה סביב קמפיינים של אוראו שנעשו בעולם ועולמות התוכן שנבנו סביב העוגייה. מצאנו שהמיקוד היה תמיד סביב הרגע המתוק הזה של תחושת הטעם המייצרת הנאה ומכאן באה הכותרת של “הכי טעים ליהנות”.

“הגענו למסקנה שבעוגייה מלאת טעם ומפורסמת כמו אוראו, שאין לה חיקויים, לא צריך להכביר במילים ולהרעיף עודף מחמאות ותשבחות הידוע ומוכר. שאפשר לתמצת את סיפורה של העוגייה השוקולדית עם המילוי הקרמי בשלוש מילים שאומרות הכל. זו החוכמה של הקמפיין, שהוא מדבר בפשטות יתרה ומעניק את הכבוד למותג עצמו”.

ומה פשר האוזנייה שהולבשה על העוגייה?

“מצד אחד רצינו לשים את העוגייה במרכז, למרות שזה יכול להיות משעמם כי היא כבר מדברת בפני עצמה, ומצד שני בנינו סביבה עולם של הנאות וחוויות עם ציורים של מוסיקה אוזניות ומשחק. כדי להגדיל תת ההנאה והחוויה הוספנו את המבצע המשמח והפשוט ליישום, שיגביר את הריגוש עם חמישה זוכים בכל יום ברחפן, פרס שנחשב להיט אטרקטיבי לילדים כמבוגרים”.

אייל גור מספר על האתגר סביב יצירת האסטרטגיה לאוראו 1

אייל גור מספר על האתגר סביב יצירת האסטרטגיה לאוראו 2

אייל גור מספר על האתגר סביב יצירת האסטרטגיה לאוראו 3

אייל גור מספר על האתגר סביב יצירת האסטרטגיה לאוראו 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. 1. בהנחה שהמותג אכן מס’ אחד, זה ממש לא מובן מהקמפיין,
    הוא לא מדבר בשפה של מותג מס’ 1, משהו חביב לא יותר.

    2. אם הדבר היחיד שבאמת הפריד בין הציבור החרדי למותג העוגיות זה הכשרות.. בקמפיין חשיפה מותר קצת להסביר יותר, אין לי שום דרך לדעת את זה. (אני נחשפתי לזה לראשונה כאן ועכשיו..)

    בקיצור, קמפיין נחמד.

  2. The art in the first one is not the same as in all of them( look at the clouds and the drone) i thought a company like gal would do better..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן