מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
hat
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר כמה ימים הפרינט הזה שוכב במדף הטיוטות ומבצבץ מדי כמה שעות. דינקיס שואל אותי מתי אני מפרסם אותו ואני שואל למה הוא לא העלה אותו בעצמו. לכל מאוכזבי פאשקעוויל: אנחנו עוברים ימים טרופים ומקווים לחזור בקרוב לשגרה. בינתיים, אתם מוזמנים לדבר על זה. על הכובע של גל-אורן. פורסם ב’דה-מרקר’ וב’גלובס’. קישור לכתבה ב”כיכר השבת“.

hat

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

20 תגובות

  1. כבוד למשרד החרדי על שהשכיל לפרגן לקולגות בחלונות הגבוהים.
    אכן מעיד על קשר אמיץ וישיר בין המשרדים.
    “אחת שיודעת”.

    וקריאייטיב? טוב, היה אפשר לזכות עם זה בפסטיבל… 😉

  2. אה..
    וסוף סוף חזרתם להביא מה שבאמת מעניין אותנו!

  3. מאיר טוב בלייצר ספינים לפחות כמו שהוא טוב בפרסום.
    אהבתי. שאפו.

  4. אולי תלנקקו לפרסומת של קאן?

    או שמא זה לא מתאים לכאן?<

  5. חנפנים. (כשגדעון לא מוכן לשמוע על שת”פ איתם, מבזבזים מדיה כדי להתחנף)

    קריאייטיב חרדי.. אהבתי. האמת, שהתקשרו מקאן לשאול למה לא שלחתם עבודות?

    מעניין שכל מה שיש להם לתת זה כובע במקום איזה אריה מקאן.

    תמשיכו לאכול את הכובע.

  6. של מי הכובע (החרדי) הזה?

    של מאיר. לא נראה לי (נכון, טוקר)
    של אורן (הצחקת אותי)
    אולי של איזק (זה לא גערר, ולא סוּפר)

    זה ממש לא משנה .
    לדעתי מדובר במודעת קרייטיב חדה וקולעת

    אפי’ שמשם אין למי להוריד את הכובע . . .

  7. it takes a great deal of bravery to stand up to your enemies,
    but a great deal more to stand up to your friends

  8. כל הכבוד למאיר מגל אורן BSD , אבל לא הגיע הזמן שגם משרדך יופיע בקאן……………….נו?

  9. טיימינג מדהים למודעה יפיפיה,מה שנקרא לרכב על הגל
    שאפו לגל אורן bsd

  10. כלום יתגאה הנגן על מחיאות הכפיים הסוערות של הקהל, אם יידע שכמעט כולו קהל של חרשים?
    – ארתור שופנהאואר

  11. סליחה על עוד תגובה (לא רוצה לתפוס מקום)

    אבל, קרייאטיב חרדי 30 שנה?
    מישהו יודע איך זה שבערך 24 שנה לא ראינו קרייאטיב?
    מעניין, כנראה אז.. עוד לא נולדנו או שהיינו עיוורים.
    או טיפשים., בקיצר, חבל להתגאות במה שלא היה.
    הייתם צריכים לכתוב: 30 שנה של פרסום חרדי מוצלח +-

    הקרייאטיב של גל BSD הגיע מחברת הפרסום “אורן”.
    ולכן חושבני שגל BSD לא יכולים להתגאות בקרייאטיב של 30 שנה, אני טועה?

  12. איש: כלום יתגאה הנגן על מחיאות הכפיים הסוערות של הקהל, אם יידע שכמעט כולו קהל של חרשים?- ארתור שופנהאואר

    חוששני המשפט לא הובן דיו. (שאלתי את אלו שיושבים לידי) אז אסביר.

    שלמור לא יהיו כל כך מרוצים מהמחמאה לו הם ידעו שמי שמחמיא אותה בעצמו לא מבין כזה גדול…

  13. אוף…

    תלנקקו לפה את הפרסום של מקאן שזכה בקאן…..

    פליז…
    מתחנן…

  14. מאיר גל: אחד,
    כן.

    באמת זו הרמה שלך? עם נסיון של שלושים שנה יש לך זמן לשחק ולענות על כל שטות שאנשים כותבים? עוד בסוף תבואו ואני יצטרך להחליט מי התחיל.

    חחחחח
    לך לעבוד.

    חברך
    שמעון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן