מפרסמים בולטים במגזר החרדי משתתפים בצער עולם התורה ויחד עם משרדי הפרסום ויועצי שיווק חרדים, הם מתעטפים באבל כבד וביגון קודר והמחמירים אף יוצאים להפלגה על ספינה ללא קברניט.
מילא חברת ביטוח רצינית כקבוצת איילון, זכותה לבכות על השריפה של קהל מבוטחיה ואף להשתתף באבל המשפחה האבלה, אבל מדוע רשת קמעונאית כמו ‘יש’ צריכה לבכות את השריפה אשר שרף ה’ ולחתום בסיסמה “תמיד תצאו בזול”?
ליקטנו 25 פרסומות אקראיות שהתפרסמו בעקבות פטירתו של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן זצ”ל.
חושבים שאתם יכולים לנסח פרסומת יותר מוצלחת?