מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מבצע הצילומים של ‘מרכז העניינים’ הסתיים בהצלחה: למעלה מ-8,000 בתי אב שלחו תמונות. מדוע נערך המבצע?
inyanim
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מבצע “העיתון שנכנס לכל בית” של ‘מרכז העניינים’, הגיע לקו הסיום עם יותר מ-8,000 בתי אב מקוראי העיתון שלקחו בו חלק פעיל, ושלחו צילומים של תיבות הדואר בבתיהם עם עיתוני ‘מרכז העניינים’ הניתנים בתוכם מדי יום שני בבוקר.

מבצע “העיתון שנכנס לכל בית” של ‘מרכז העניינים’ נועד לשתף את 115 אלף המשפחות, במאמץ הרב שמשקיעה הנהלת העיתון להגיע להפצה רוויה כדי שהקוראים ייהנו מעיתון משובח, היחיד שנכנס לתיבות הדואר שלהם.

המבצע לווה בפרסום חוצות אדיר מימדים, שהציג מדגם מרשים של צילומים, מתוך האלפים שהגיעו למערכת ועורר את הקוראים למעורבות ולסיוע במטרה העיקרית – מעקב אחר הפצה מירבית ומלאה של העיתון בכל הריכוזים החרדיים ברחבי ישראל.

בנוסף לאלפי הצילומים שנערמו על שולחן מוקד המבצע במערכת ‘מרכז העניינים’, הגיעו מדי שבוע פניות מקוראים, שבשל תקלות ועיכובים לא קיבלו את העיתון בכלל, או לא קיבלו בזמן, והם התלוננו על שאינם יכולים ליהנות ממנו, ואף נמנעת מהם ההשתתפות במבצע.

מרכז ההפצה של ‘מרכז העניינים’ הוכיח את יעילותו בסגירה מיידית של התלונות, ובמקומות שבהם היה ליקוי הוא תוקן מיד. כך הושגה הצלחה כפולה, גם בהגעת העיתון לכל בית חרדי וגם בדיווח על ליקויים שתוקנו.

ביום רביעי האחרון, זאת חנוכה, נסגרה רשימת המשתתפים ובליווי של רו”ח שניאור סימנובסקי ובנוכחות עו”ד, נערכה ההגרלה הגדולה שבה זכו ששה משתתפים, ב-4 קורסי צילום מקצועיים ונחשבים, של בית הספר הגבוה סיעור מוחות בשיתוף מנטור וב-2 מצלמות יוקרתיות מתנת ‘קניה ישירה’.

מעודדים חסד

החל מהשבוע הבא יוצא ‘מרכז העניינים’ במבצע רב זרועי חדש. הפעם המשימה היא הטמעת ערך מעשה החסד בקרב ילדי ישראל, כשהנושא הראשון הוא סיוע וביקור חולים. המבצע הוא משולב בין סיפור קומיקס של הסופרת הנודעת מנוחה פוקס והמאיירת יפית ברנשטיין, הנכתב במיוחד לעיתון, לבין חוברת המדבקות ‘הצלה 2’, שבה יצטרכו הילדים להדביק את האיור המיוחד שיופיע בעמוד הקומיקס באותו שבוע.

מאחר והנושא הוא רפואה, שותפים ליוזמה גופים כמו איחוד הצלה ועוד, והאלבום מופיע גם בחסותם. המבצע, שיימשך 12 שבועות, נושא פרסים שבחלקם יחולקו לילדים באמצעות ניידת מיוחדת שתעבור בין הריכוזים השונים שבהם מופץ העיתון, על פי מערכת זמנים שתופיע בעמוד הקומיקס.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן