WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מצליחים לעקוב? שימו לב: זה מה שקרה בימים האחרונים מאז שציקי פרנקל עזב את מחלקת היח”צ של אפיקים
MINUIM
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

התזוזות בענף הפרסום והתקשורת נמשכות: העיתונאי רפי פרלשטיין הודיע היום על עזיבתו את הרדיו הדתי ‘גלי ישראל’, שם עבד בשנה האחרונה כעורך התוכנית ‘יוסי של לילה’ בהגשתו של יוסי בן עטר.

“לפני שנה התחלתי לעבוד ברדיו גלי ישראל, ילד צעיר (עדיין ילד) שלא מבין כל כך מה זה רדיו”, כתב פרלשטיין בפייסבוק, “מהר מאד מצאתי את עצמי עורך את תוכנית הערב של התחנה, שעתיים של אקטואליה, בהגשת הגורו שלי בתקשורת, מורי ורבי יוסי בן עטר. אחרי שנה החלטתי לפרוש כנפיים ולהמשיך לאתגר הבא.

“בגלי ישראל נתנו לי הזדמנות ראשונה, עשו בשבילי את הבלתי ייאמן, והכניסו אותי חסר ניסיון לתוך המים, מה שבנה ועיצב אותי כאדם וכאיש מקצוע. רדיו גלי ישראל תמיד יישמר בליבי כמקום שבו למדתי, עוצבתי וחונכתי על רזי ומכמני המקצוע. למדתי בגלי ישראל לעבוד מתוך אהבה ורעב אין סופי לעשיית רדיו מקצועי, אובייקטיבי ובלי פשרות. וזה הזמן להודות לכל האנשים והחברים המדהימים שנכנסו לי ללב, לתמיד”.

בהמשך הפוסט הודה העורך הפורש באריכות לאנשי הרדיו השונים. עיינו שם.

כמה שעות אחר כך, התברר כי פניו של פרלשטיין מועדות לעבר אולפני רדיו קול ברמה, שם יערוך את מהדורת הצהריים בהגשתו של רונן כץ.

מי שערך עד כה את התוכנית, נתי עטר, יעבור לערוך את המהדורה המרכזית בהגשת משה גלסנר, בעקבות פרישתו של אברהם רוזנשטיין, שכפי שדיווחנו לפני כשבועיים עבר לנהל את היח”צ במשרד הפרסום אפיקים, במקומו של ציקי פרנקל שעבר לנהל את תיקי הלקוחות האסטרטגיים בעיתון המבשר. חד גדיא.

תזוזות בענף: רפי פרלשטיין, נתי עטר, אברהם רוזנשטיין וציקי פרנקל 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן