מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
shoebabak
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

היא רוצה להיות קופירייטרית.
היא התחילה לאחרונה קורס אצל עבודי-קריאייטיב.
היא לא מתביישת לשלוח את העבודה הראשונה שלה אלינו.
האמת שאני במקומה עם כזו מודעה ממש לא הייתי מתבייש.
תשפטו בעצמכם.

התקבל בתיבה 4

קופירייטינג: ציפי הורביץ, גרפיקה: מיכל שטארק.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. טוב, האמת שזה נראה עבודה של ‘מתחיל’, אבל הן בדרך..

    הדבר הראשון שהעיק עלי בפרסומת זה ה’פשוט עוצמה’.

    ממש אבל ממש לא מצליח להסתדר לי הפשוט עם העוצמה.

    לא מתחבר לי.

  2. חביב..

    הגרפיקה צריכה ליטוש רציני, הרעיון עם “פשוט עוצמה” מה היא רוצה? – לומר שזה פשוט אבל זה עוצמתי?
    פשוט מבחינת מה?!
    אם זה עוצמתי זה בטח לא כזה פשוט..

    הרעיון גווקא נחמד.

    בהצלחה לה

  3. אנשים, קצת פירגון!!
    הרעיון מעולה, הביצוע הרבה יותר טוב מכמה עבודות שכבר הגיעו לעיתון
    אז המילים צריכות ליטוש, אבל בתור התחלה זה אחלה
    המון המון בהצלחה!

  4. אוי נו…
    אני לא רוצה להיות קופירייטרית… וזה ממש לא מה שהתחלתי ללמוד.
    גם לדעתי הגרפיקה טעונה ליטוש. זו בהחלט סקיצה ראשונה שחברתי עשתה רק כדוגמא.
    תודה רבה על הבמה!

  5. היי ציפי, ברוכה הבאה 🙂
    נוכחותך לא ממש מאפשרת לי לבקר את המודעה, אפעס 😛

  6. אהבתי מאוד את הרעיון, הביצוע יכל להיות יותר מהוקצע…
    אבל כאמור, בשביל סקיצה זה מעולה!!!
    תצליחו

  7. ציפי,
    מרוב שהקונספט חזק, לא צריך את הקופי. המודעה עובדת יופי גם בלי זה. והוא אפילו מוריד ומקלקל.
    כל מה שצריך זה לוגו של פיליפס למטה להשלים את המסר. אפילו ה”לכלוך” של פרטי הדגם מיותר. זה עבודת ברנדינג ולא מודעה מכירתית לדגם מסויים.
    וע”ע המודעות של נייקי. שלפעמים כל מה שיש עליהם זה לוגו הסווש הקטן והמפורסם שלהם.

    אם תמשיכי כך, תגיעי רחוק.

  8. תודה לכולם על התגובות הבונות. זה מאד עוזר לשמוע חוות דעת. זה רק עוזר לי להשתפר….תודה!

  9. להוסיף על כל האמור אין מה…
    הרעיון מעולה. הביצוע צריך עוד ליטוש.
    אישית, אני דוגל ב- כמה שפחות טקסט.
    תמשיכו כך. (אם יש גרפיקאי/ת שמוכנ/ה לקחת ממני כמה רעיונות ולהעבירם את שלב הביצוע בדרך לתחרות של מרכז העינינים, אשמח להיות בקשר)

  10. רעיון חמוד. היה בזמנו פרסום של חברת ‘הובר’ אם אני לא טועה שבה ראו חלון של מטוס באמצע טיסה, על החלון היתה מדבקה של ‘שבור להדגמת המוצר’. זה באותו כיוון. בכל אופן, יש לכם טעות אחת, זה לא קופי, זה קריאטיב.

  11. רעיון מצויין.
    ביצוע כושל.
    אין צורך בפרטים, רק לוגו למטה ומשפט קטן ומשכנע כדוגמת:
    “הגדרה למילה ‘חזק'”
    “רב שימושי”
    “יותר מעוצמה”
    וכדו’

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן