Lali’s Cookies

עוגיות מעוצבות

מרכז העניינים

חינמון ארצי

דטה פרינט

דפוס דיגיטלי

עורך החדשות אליעזר שולמן צייץ הבהרה: מדובר בטעות, השר בנט לא אמר את הדברים המיוחסים לו. הסקופים: “מדובר בראיון שלא לציטוט”
mishpacha
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שגיאות מי יבין: קוראי ‘משפחה’ שפשפו הבוקר את עיניהם ונדהמו לגלות בעיתון חשיפה מרעישה – ישראל כבשה בחזרה את כפר דרום, אותה התיישבות מבודדת בלב רצועת עזה. תחת הכותרת ‘מיוחד’ בשער העיתון, נכתב: “בראיון לילי סוער מכפר דרום המופגז, שר החינוך נפתלי בנט יוצא בהתקפה קשה על תגובתה הרפה של הממשלה: אין תכלית מוגדרת; חסר עומק ורצינות; צריך לנקות את עזה אחת ולתמיד”.

שעה קלה מרגע הפצת שערי העיתונים ברשתות החברתיות ובקבוצת הווטסאפ השונות, גורם במערכת ‘משפחה’ שם לב שהייתה טעות קטנה במיקום הגיאוגרפי בו נערך הראיון ‘כפר עזה’ ולא ‘כפר דרום’, שכאמור פונה בתוכנית ההתנתקות.

ככל הנראה באותה נקודת זמן נפל האסימון במערכת העיתון בהר חוצבים (תגידו ‘מזל טוב’, בקרוב עוברים למשרדים חדשים בגבעת שאול, הרחק מפקקי הענק של צומת רמות) ומישהו נזכר או הוזכר לו כי בנט כלל לא התראיין לעיתון וסיפק את אותם משפטים מרעישים שכללו ביקורת נרחבת על הממשלה.

בתגובה שהעלה בטוויטר עורך החדשות אליעזר שולמן, כתב: “התנצלותי הכנה. הדברים שפורסמו בעיתון לא נאמרו על ידי השר בנט. בשל בליל האירועים וההתבטאויות נכתבו בעיתון דברים מוטעים שיוחסו לשר בנט. כמו כן, השר בנט ביקר בכפר עזה ולא בכפר דרום כפי שנכתב בטעות. אני מצר על הדברים המוטעים שנכתבו בעיתון”.

מאוחר יותר הוציא מוקד החדשות ‘הסקופים’ הודעה לפיה “הראיון של השר בנט ל’משפחה’ התקיים במתכונת “אוף דה רקורד”, תוך בקשה של השר לא לצטט את הדברים בשמו אלא בשם שר בקבינט. שמו של השר פורסם בטעות”.

אם אכן כך הם פני הדברים, מדובר לכאורה בשגיאה גדולה יותר. גם לפרסם תדרוך שלא לייחוס תחת שם המתדרך, וגם לפרסם אחר כך שהוא אכן תדרך וביקש להשאיר את שמו מחוץ לידיעה. בכל מקרה, צוות הדוברים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קיבל לידו חומר יקר מפז לשימוש נגד בנט, והוכחה נוספת שהוא מתדרך נגד הממשלה בה הוא יושב.

שגיאה נוספת שלכדה את עיננו השבוע, הייתה בשער עיתון ביזנס של רשת קו עיתונות. תחת הכותרת הראשית שבישרה על “השלמת רכישת מלון היוקרה וולדרוף אסטוריה”, נכתב כי איש העסקים היהודי-צרפתי מישל אוחיון רכש את המלון ב-600 אלף שקלים, פחות ממכירה של רבע דירה בעיר. במערכת הסבירו לנו שהכוונה הייתה כמובן ל-600 מיליונים ולא באלפים, וכי מדובר בטעויות שעשויות להיווצר תחת הלחץ של דֶד לַיְן. קורה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן