WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
taaman1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

היינו שם, בסיעור מוחות, והתרשמנו מהביצועים של התלמידות. כחלק ממהלך מיתוג מחדש של מוצרי ‘טעמן’, זה מה שעשו התלמידות רחלי פישמן, שימרית לוי וחיה וייס. תוכלו ללחוץ על הפרינטים כדי להגדילם ולראות מקרוב את העבודה. התמונות המצורפות בהמשך הפוסט, הם מתוך פרויקט נרחב לעמותה חדשה שתעודד ילדים ומבוגרים לזהירות בדרכים. שם העמותה: “נוהגים כהלכה”. עוד תשמעו עליה כאן בפאשקעוויל ובמקומות אחרים בקרוב. בינתיים… שבוע טוב!

taaman1

taaman2

taaman3

taaman4

בפרוייקט נוהגים כהלכה השתתפו מינה לנדא, רוחי שלומוביץ, פרידה מנדלוביץ, רבקי ענגלענדער, חיה שפיגלר

tictac

tictac2

tictac3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

43 תגובות

  1. לעניות דעתי הקמפיין הזה של טעמן גרוע.

    הסלוגנים, הגופנים וזרימת הטקטס למטה פשוט הופכים את כל מה שיכול להיות טוב במודעה ללא כזה.

    יש את טעמן שדואג לי??? נו באמת! על מה זה יושב??? אפילו משרד פרסום זניח באלעד היה מוצא משהו יותר טוב.

  2. מה קורה בפרוג?
    כשאני עושה חיפוש בגוגל “תערוכת סיעור מוחות” בין התוצאות מגיעה תוצאה זו:

    אשכול סיעור מוחות| עדכונים תמונות רשמים ו– – דף 11 – פרוג Prog …
    2 פרסומים – 2 מחברים
    אשכול סיעור מוחות| עדכונים תמונות רשמים ו– עיצוב גרפי. … ברור בלי ספק שזה לא מאד במקום להכניס למחוזותנו תערוכות כמו בצלאל, אבל יש משהו בדבריה של מורית …
    http://www.prog.co.il/showthread.php?p=286761

    וכשאני נכנסת לפרוג אין לזה כל זכר, מה קורה? זה נמחק? בכוונה?
    מישהו יודע?

  3. מהכל לא מצאתם מה להביא, אלא את זה?
    היו שם דברים הרבה יותר טובים.
    גם ביופי גם באופי.

  4. איש: אפילו משרד פרסום זניח באלעד היה מוצא משהו יותר טוב.

    דווקא אלעד?

  5. “טעמן דואג לי”…… נשמע יותר כמו: טעמן, דו(א)גלי…….
    היו דברים הרבה יותר טובים……………

  6. היה שם פרויקט לארגון שתומך בנשים שאוטוטו מקימות משפחה עם בני דודינו, הערבים
    לא זוכרת מהשמו, אבל פרויקט מעולה!

    תעלו אותו, קדימה—

  7. לכל מי שלא הבין: הסלוגן של טעמן היה: טעמונים 100% פרי להתפתחות,לדעתי מעולה!!
    ולא כפי שחשבתם…דואג לי וכו.
    אני הייתי שם וחקרתי ת’נושא עם הבנות
    הם נראות מאוד מקצועיות

  8. משתומם: “טעמן דואג לי” פשוט מעורר גיחוך ואנטי.

    מאיפה המצאתם את הסלוגן הזה?
    זה שהמודעות בלי פורפורציה זו עוד בעיה…

  9. (הפרויקט של הנערות בסיכון) היה “נוה שלו” אכן היה לדעתי בין המצוינים מבחינת פרסום וגרפיקה.
    צילמתי את כל הדוכנים ואני רוצה להעלות תמונות , איך מעלים?

  10. ההר הוליד עכברונצ’יק

    תגידו משלמים לכם כדי להעלות את הזוועות האלו? זה פשוט מקומם לאור הבאזז האדיר שקדם לתעלוקה הזאת!
    עובדים על הבנות האלה בעיניים יענו הן יצאו פרסומאיות.
    אגלה לכן בנות יקרות בסוד שלמורה שלכן אין מושג בפרסום! אולי ביח”צ…

  11. היי!
    לא יאומן כמה חוסר פירגון יש לך,

    אני אישית מכיר אחת שכבר תקופה לא קטנה מסודרת בעבודה , במשרד פרסום מכובד ביותר,

    אז בבקשה תחזור לקונכיה ותעשה חשבון נפש ,

    מה לעשות ? יש מישהו שהצליח איפה שאתה לא!!!!

  12. רוחי: לכל מי שלא הבין: הסלוגן של טעמן היה: טעמונים 100% פרי להתפתחות,לדעתי מעולה!!
    ולא כפי שחשבתם…דואג לי וכו.
    אני הייתי שם וחקרתי ת’נושא עם הבנות
    הם נראות מאוד מקצועיות

    אם צריך להסביר מה הסלוגן.. המצב גרוע מאוד………

  13. הייתי שם באירוע ומיטב הפרסומאים שבאו-ובאו הרבה – וטענו אחרת.
    אולי אתה צודק?
    עכברונצ’יק או הר?
    בכל אופן פרט איזה פרסומאי אתה אולי דעתך עדיפה?

  14. למשהו יש תמונות יותר טובות?
    אני לצערי לא הייתי שם אבל שמעתי שהיה הרבה יותר טוב (וגם, שאלה לא הפרויקטים החזקים…)
    ומעניין אותי לראות את האמת.

    תמונה אחת (טובה) שוה אלף מילים.

  15. ריקי:
    אם צריך להסביר מה הסלוגן.. המצב גרוע מאוד………

    לא צריך להסביר. צריך לפתוח את העיניים לאנשים… (שממציאים מילים)

  16. “דניאל כרמון” על ראש הגנב בוער הכובע , רק תגיד פה לכולם מה השם האמיתי שלך וכך אולי נוכל לנסות להבין למה אתה כ”כ לא מפרגן.

    אני שמעתי רבות על שרביט היא אשה מקסימה ומדהימה , פרסומאית גדולה , ובעיקר מוכשרת מאוד .

    עכשיו לגוף הענין הייתי שם והיה הרבה מאוד דוכנים מאוד יפים והמובילים לדעתי , זה נווה שלו , קופיטופ, ומי שפרסם את המסעדה, לא זוכר את שמה , בגלל שהמדד בכזה ערב צריך להיות הרעיון הפרסומי , וכמובן עוצמת הכרזות , שלדעתי שלושת הדוכנים האלו הובילו בזה .
    למבינים……. ולאלו שלא מבינים אז כמובן מה שעשה הכי הרבה רעש לוליטה וכו’

  17. איזה רעיון פרסומי היה לקופי טופ?
    אני מסכימה איתך שנווה שלו היה מעולה, אגב, שמעתי שהם עשו את זה בשיתוף עם משרד פרסום.
    לגבי המסעדה פרנס דליטס משהו כזה, לא ראיתי.

  18. טוב, יש איזו תועלת בהתגוששות הציבורית כאן, אחד על חשבון שמו הטוב של השני וכאלה?

  19. טוב
    במחילה מכל הקוטלים ויחצניה”ם
    סליחה מכל המפרגנים ודובריהם
    אנחנו [אני, חוצניק, ועוד כמה פאשקעויליסטים אדוקים] היינו שם דווקא מאוד נהנינו, היו שם כמה קמפיינים יפייפיים ובכללית ההשקעה הייתה ניכרת מכל פינה. ההתנגחות האישית פה ממש מיותרת לטעמי.
    קחו אויר, תנשמו טוב [ תשעת הימים, כן?] ותלמדו גם לפרגן.

  20. לגבי “נווה שלו”, במקרה אני חברה של אחת מבנות הקבוצה, והייתי קרובה אליה בכל שעות הלחץ, ולא היה שום שיתוף של שום משרד פרסום, או גוף חיצוני אחר, הכל הן עשו לבד- מהרעיונות ועד הביצועים.

  21. אם כך, אני מורידה בפניהם את הכובע!!!
    זה הפרויקט הגדול מכולם
    (קופי, עיצוב, הכל!!)

  22. דינקיס: טובבמחילה מכל הקוטלים ויחצניה”םסליחה מכל המפרגנים ודובריהםההתנגחות האישית פה ממש מיותרת לטעמי.קחו אויר, תנשמו טוב [ תשעת הימים, כן?] ותלמדו גם לפרגן.

    לא גנבת במקרה את הרעיון מהתגובה שמעליך, דינקי? 🙂

  23. אני חייב לציין כי “נוה שלו” הוא הפרויקט שהיה קשה מאד למתג , גם כי הוא לא חברת “נעליים” או “קוסמטיקה” אלא מועדוניות לבנות ואל תשכחו כי בציבור החרדי צריך להיזהר ולקמץ במילים כשהן בקונוטציה הזו.

    בכולופן, עושה רושם שהן עבדו טוב מאד ובאופן מקצועי , דיברתי עם פרסומאי וותיק אחרי התערוכה והוא הביע את התפעלותו מהצלחת הפרויקט וכן שמעתי כי הלקוח התחבר מאד לעבודה שעשו לו והעריך אותה מאד.

  24. מה שנכון, פרגון,
    נוה שלו היה מעולה, היו עוד כמה קמפיינים מעולים, האירוע אכן היה מושקע מאוד!!
    מרים שרביט באמת מקצוענית ונותנת את הנשמה, כל הכבוד!!!

  25. אישית הייתי מעורב בכל הפרויקט של נווה שליו כי רעייתי היא חלק מהקמפיין, הם עשו הכל בעצמם וממש עבדו לפי הספר, נסעו למקום לראין את הבנות והמדריכות שלחו להם שאלונים למילוי, נפגשו עם הרב עמאר שליט”א וראיינו אותו על הארגון, הלכו לראות חומרים של ארגונים דומים, גיבשו אסטרטגיה ודרכי פעולה, העלו כמה כיוונים עד שהגיעו לזה האחרון,
    גם בהפקת הדפוס עברו תהליך של הצעות ובדיקות עד שהגיעו למה שהגיעו, והלוגו שעיצבו גם הוא עובד במחשבה מעמיקה של ערכי מותג וכל מה שלומדים היום על שפת מותג ומיתוג חושי שקשור בצבעים וצורה ומה משדר וכו’,
    לכל אורך הקמפיין הם התייעצו רק עם גב’ שרביט ולא עם שום משרד פרסום,
    היו המון לבטים לגבי איך להציג את הבעיה של נערות היוצאות עם ערבים מול המשתתפות כי היה חשש ולחץ לגבי מה ראוי או לא ראוי להציג באירוע חרדי המסוקר לכלל,
    צריך גם לזכור שלא מדובר במוצר שניתן להציגו למכירה אלא שירות של ארגון וזה דיי בעייתי.
    אבל בסופו של דבר הם הצליחו להוציא קמפין מעולה ויצירתי עד כמה שניתן במסגרת המגבלות,

    אשמח אם יעלו את העבודות לשפיטת הציבור,

  26. אם כבר מדברים על נווה שלו, אהבתי מאד מאד מאד את העץ המשפחתי שלהן

  27. שינוי הכותרת, יציאה קריאייטיבית של הפשקווילאים…

  28. בקשר לטעמן,
    אני לא אדבר על התוצאה הסופית , אבל אני מבינה מה היה הקונספט שלהם.
    יש בארה”ב חברה למוצרי תינוקות שעשתה בקונספט הזה שימוש ברמה הרבה יותר מתחכמת,

  29. אני אישית אהבתי מאד ברעיון ובעיצוב את של דרך צדיקים, גם הסלוגן היה “חוויה עם נשמה” זה מסביר הכל.
    ואת של נווה שלוו בהמודעה עם השרשרת.
    והיה שם גם פרויקט של שמלות כלה אהבתי את הסלוגן” רק החיוך שלך יפה יותר”

  30. לגבי קמפיין מחיות טעממוים-טעמן
    עלי לציין שהקמפיין זכה לתגובות נלהבות ונבחר בקולות רבים
    אנשים- אורחים, ומקצועיים הביעו את התפעלותם מהמיתוג החדש, מהשם החמוד, מהלוגו, מהדמויות החביבות ומהתויות החדשות.
    אנשים רצו מזכרות, קיבלו מגנטים עם הדמויות (עד גמר המלאי) ובסוף הארוע חולקו מחיות למשתתפים הרבים.
    נשים מבוגרים וצעירים כאחד, פתחו מחית, ביקשו כפית- ואכלו עד הביס האחרון בהנאה מרובה, והיה נראה כי מדובר בלהיט כובש!
    הפרסומות גם כן זכו לאהדה רבה, ואנשים מביני ענין עמדו ליד הדוכן בהתענינות רבה וסקרו כל פוזה ועיצוב.
    הקופי הוא לא “טעמן דואג לי” אם אכן היה זה הקופי- המצב באמת לא היה טוב, זה סתם היה משפט שהופיע בפרזנטציה.
    הקופי הוא: טעמונים-100% פרי להתפתחות
    המודעות המופיעות כאן באתר הן לא האסופיות, לא יודע איך הן הגיעו לכאן, אך הן לפני עיבוד, זה לא הסלוגנים הסופיים ולא העימוד הסופי! מלבד שהן באיכות גרועה ובפרופרוציה שגויה.
    אז אני מצרפת כאן את המודעות הנכונות, ועוד כמה דברם שקשורים לקמפיין- וקדימה- כעת- לתגובות האמיתיות!
    בואו ונבדוק את יכולת הביקורת הנכונה שלכם אך לצד משוב ופרגון!! כי גם זה מותר!

  31. אני שוב שואלת למה האשכולות שנפתחים בנושא סיעור מוחות באתר פרוג נעלמים?
    האם זה חוסר חשק של הנהלת האתר מהיום עיון המוצלח שלהם, או שזה סתימת פיות מכוונת ???

    גילוי נאות, אני מאד אוהבת את פרוג, ונמנית על גולשיו הקבועים.

  32. שימו לב!

    אכן המודעות הקודמות שהופיעו בתור המודעות של קמפיין טעמונים לא היו הגרסה הסופית והנכונה.

    עידכנו כעת את המודעות הסופיות יותר והמלוטשות של טעמונים-כפי שהופיעו ג”כ בתערוכה, וזכו להדים נלהבים.

    אז כעת- לתגובות אמיתיות על הדבר הנכון!

    ו… מותר לפרגן!!

  33. מצחיק מאוד שכל אחד כותב לעצמו מחמאות בתור בוגרת בתי ספר לפרסום בחול ולשעבר בוגרת acc
    “דני ספרים”- היה הפרויקט המנצח שם ואין מה להשוות לשאר הפרויקטים רמה גבוהה במיוחד כל הכבוד
    יש למשהו מושג מי הבנות שעשו את הפרויקט הזה?

  34. באמת הדוכן של דני ספרים היה הכי קריאטיבי הכי נכון והבנות שעשו את זה לא עובדות כ”כ קשה לשווק את עצמם ולשבח את עצמם כמו טעמן ונוה שליו !! כל הכבוד!!!

  35. הייתי בתערוכה, נהנתי מאוד!!!
    וטעמן היה אחד הפרויקטים המוצלחים של הערב!
    הילד המתוק שמופיע כ”חכמולוג” אודות לפירות הטבעיים של המחית
    עשה את זה!!! ומשכנע בהחלט!!
    והביצוע הכללי של הפירות, הקדמים… היה מקצועי ומרהיב
    הסלוגן היה 100% פרי להתפתחות והוא נכון וטוב!

    עוד פרויקטים שאהבתי היו דני ספרים והמסעדה ברובע
    אני שמח לראות שגם בציבור החרדי יכולים להגיע לרמה כזו של ביצועים

  36. יש כאלה שקשה להם לראות את האחר מצליח.למה לדבר באויר?

  37. צריך לשים לב מה נותנים לנו מה פרסום האם הוא באמת בוחר
    האם זה גורם לאמא לקנות את המוצר האם זה משדר התפתחות של ילד
    האם בפרסום של טעמן ילד בגיל כזה כבר מבין מה כתוב בספר
    והוא כבר יודע לקרוא
    לדעתי לא היה ליטוש מספיק לעסק הזה
    וזה יכול להרוג קמפינים
    חבלללללללללללללללללללללל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן