תראו איזה יופי: לפני כמה ימים ביקשתי מישראל דוידוביץ (“פינטל”) שישלח לי את המודעות המיוחדות שהכין עבור רשת חנויות הנעליים “מיין שיך”. הוא כמובן שלח בשמחה וציין שני דברים: “קשה בדרך כלל להלהיב את הצרכן ולמשוך אותו באמצעות ארט, אופנה ותרבות, ולכן החלטתי לחרוג הפעם מהמקובל”. זה אכן חורג קצת מהמודעות שאנחנו מכירים לחנויות נעליים, וזאת התוצאה.
על “קמפיין הילדים” ציין דוידוביץ כי מדובר באסטרטגיית בסיס של לאה בלוי וביקש להעניק קרדיט גם לצלמת: פרלה וידיסלבסקי. אז הנה הקמפיין היפה והחינני של מיין שיך.
3 תגובות
אין ספק שהבחור מוכשר מאד
מבריק ואינטליגנטי.
במאמר המוסגר, רמת הגימור בטקסטים השונים טעונה שיפור בהעמדה נכונה ומהודקת יותר.
מרענן~!!