דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
הקמפיין של רשת מיין שיך תופס את העין. ביקשתי מישראל דוידוביץ שישלח לי את המודעות ויכתוב לי שורה על כל קמפיין
PINTEL (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תראו איזה יופי: לפני כמה ימים ביקשתי מישראל דוידוביץ (“פינטל”) שישלח לי את המודעות המיוחדות שהכין עבור רשת חנויות הנעליים “מיין שיך”. הוא כמובן שלח בשמחה וציין שני דברים: “קשה בדרך כלל להלהיב את הצרכן ולמשוך אותו באמצעות ארט, אופנה ותרבות, ולכן החלטתי לחרוג הפעם מהמקובל”. זה אכן חורג קצת מהמודעות שאנחנו מכירים לחנויות נעליים, וזאת התוצאה.

תראו איך מוכרים היום נעליים 1

תראו איך מוכרים היום נעליים 2

על “קמפיין הילדים” ציין דוידוביץ כי מדובר באסטרטגיית בסיס של לאה בלוי וביקש להעניק קרדיט גם לצלמת: פרלה וידיסלבסקי. אז הנה הקמפיין היפה והחינני של מיין שיך.

תראו איך מוכרים היום נעליים 3

תראו איך מוכרים היום נעליים 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. מבריק ואינטליגנטי.

    במאמר המוסגר, רמת הגימור בטקסטים השונים טעונה שיפור בהעמדה נכונה ומהודקת יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן