מרכז העניינים

חינמון ארצי

מילר פוינט

משרד פרסום

WebDuck

בניית אתרים

Lali’s Cookies

עוגיות מעוצבות

מקס דיגיטל

סוכנות דיגיטל

דטה פרינט

דפוס דיגיטלי

הקמפיין של רשת מיין שיך תופס את העין. ביקשתי מישראל דוידוביץ שישלח לי את המודעות ויכתוב לי שורה על כל קמפיין
PINTEL (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תראו איזה יופי: לפני כמה ימים ביקשתי מישראל דוידוביץ (“פינטל”) שישלח לי את המודעות המיוחדות שהכין עבור רשת חנויות הנעליים “מיין שיך”. הוא כמובן שלח בשמחה וציין שני דברים: “קשה בדרך כלל להלהיב את הצרכן ולמשוך אותו באמצעות ארט, אופנה ותרבות, ולכן החלטתי לחרוג הפעם מהמקובל”. זה אכן חורג קצת מהמודעות שאנחנו מכירים לחנויות נעליים, וזאת התוצאה.

על “קמפיין הילדים” ציין דוידוביץ כי מדובר באסטרטגיית בסיס של לאה בלוי וביקש להעניק קרדיט גם לצלמת: פרלה וידיסלבסקי. אז הנה הקמפיין היפה והחינני של מיין שיך.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן