לאן לזרוק את הפסולת? את בקבוקי המים המינרלים הריקים? את המחיות הריקות של טעמונים? מדוע פחי הזבל גדושים ומלאים תמונות מקומטות?
מנהל האירועים בבנייני האומה, לדעתי, לא הבין על מה המהומה. פחי האשפה ברחבי האולם היו מלאים עד אפס מקום, גם לאחר שעובדי הניקיון הנמרצים פינו את הפסולת שנערמה בעקבות בניית הדוכנים. מה באמת קרה שם?
על הבעיה התברואתית הזאת אחראי בחור צעיר בשם רפי האוסדורף, כמי שאחראי על הקד”מ והפרסום של חברה חדשה להדפסת אלבומים דיגיטליים. חברת ‘פלמינגו’, השיקה בתערוכה של ‘סיעור מוחות’ תוכנה חדשה לעיצוב אלבומים דיגיטלים למגזר החרדי, ופיזרה ברחבי האולמות פחים גדושים בתמונות מעוכות ומקומטות. על הפחים התנוסס שלט עם הסלוגן החדש של החברה, שמעביר את המסר בצורה חדה ובהירה: “פלמינגו. קצת כבוד לתמונה!”.
רפי, אחראי על הקריאייטיב ועל הקד”מ של פלמינגו, הסביר לי במהלך האירוע הנוצץ את המהלך השיווקי, וגם, מדוע בחר להשיק את המוצר דווקא בתערוכה. קהל היעד של ‘פלמינגו’ הוא בעיקר בנות הסמינרים ונשים צעירות. ‘סיעור מוחות’ היווה מיקוד מושלם לקהל היעד, וכך הוא אומר: “מינימום תקציב – מקסימום חשיפה”.
ליד דוכן מפואר עם מסכי פלזמה גדולים, אלבומים ולוחות שנה לדוגמא, חיכו למבקרים גם שוברי השתתפות בהגרלה על שלל מוצרי פלמינגו. כל מבקר/ת בתערוכה קיבל/ה את התוכנה בצירוף הסבר מפורט מדיילת ‘פלמינגו’, בצירוף בקבוק מים מינרלים קרים ומרעננים עם תווית מיוחדת של המותג החדש – פלמינגו.
הייתי שם.
ראיתי איך בחור צעיר עם הרבה אמביציה מצליח להגיע לשיחה ארוכה עם לקוחות פוטנציאלים, ואיך הוא חש את הדופק של הקהל ביחס למוצר. מה נותר לי לומר? שאפו רפי, כל הכבוד!
תברואה קריאייטיבית – צילום: יעקב נחומי, ‘בחדרי חרדים’
6 תגובות
יפה.
אוי זה היה אחד הדברים היותר מעניינים בסיעור מוחות
יפה מאוד!
שאפו או לא שאפו..
מה שאני יודעת שאני זרקתי לתוך פח כזה את המסטיק שלי כשגיליתי את הטעות היה מאוחר מידי (ולך תשלוף אותו מתוך ערימת קימטוטים) אז אני לא בטוחה עד כמה אנשים באמת שמו לב להבדל (ושאלתי כמה…)
אויש..
תמיד אתם נותנים לי להרגיש פספוס שלא הייתי שם..
למה לא יכלת לארגן לי את הפוסט הזה שבוע קודם?
הייתי מתארגן ובא..!
שאמפו.. נגד קריאייטיב..
הדליפו לי שאחד הזוכים בהגרלה הינו גולש פאשקעוויל. אם אתה כאן, תגיד תודה!