דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
flamingo1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאן לזרוק את הפסולת? את בקבוקי המים המינרלים הריקים? את המחיות הריקות של טעמונים? מדוע פחי הזבל גדושים ומלאים תמונות מקומטות?

מנהל האירועים בבנייני האומה, לדעתי, לא הבין על מה המהומה. פחי האשפה ברחבי האולם היו מלאים עד אפס מקום, גם לאחר שעובדי הניקיון הנמרצים פינו את הפסולת שנערמה בעקבות בניית הדוכנים. מה באמת קרה שם?

על הבעיה התברואתית הזאת אחראי בחור צעיר בשם רפי האוסדורף, כמי שאחראי על הקד”מ והפרסום של חברה חדשה להדפסת אלבומים דיגיטליים. חברת ‘פלמינגו’, השיקה בתערוכה של ‘סיעור מוחות’ תוכנה חדשה לעיצוב אלבומים דיגיטלים למגזר החרדי, ופיזרה ברחבי האולמות פחים גדושים בתמונות מעוכות ומקומטות. על הפחים התנוסס שלט עם הסלוגן החדש של החברה, שמעביר את המסר בצורה חדה ובהירה: “פלמינגו. קצת כבוד לתמונה!”.

רפי, אחראי על הקריאייטיב ועל הקד”מ של פלמינגו, הסביר לי במהלך האירוע הנוצץ את המהלך השיווקי, וגם, מדוע בחר להשיק את המוצר דווקא בתערוכה. קהל היעד של ‘פלמינגו’ הוא בעיקר בנות הסמינרים ונשים צעירות. ‘סיעור מוחות’ היווה מיקוד מושלם לקהל היעד, וכך הוא אומר: “מינימום תקציב – מקסימום חשיפה”.

ליד דוכן מפואר עם מסכי פלזמה גדולים, אלבומים ולוחות שנה לדוגמא, חיכו למבקרים גם שוברי השתתפות בהגרלה על שלל מוצרי פלמינגו. כל מבקר/ת בתערוכה קיבל/ה את התוכנה בצירוף הסבר מפורט מדיילת ‘פלמינגו’, בצירוף בקבוק מים מינרלים קרים ומרעננים עם תווית מיוחדת של המותג החדש – פלמינגו.

הייתי שם.

ראיתי איך בחור צעיר עם הרבה אמביציה מצליח להגיע לשיחה ארוכה עם לקוחות פוטנציאלים, ואיך הוא חש את הדופק של הקהל ביחס למוצר. מה נותר לי לומר? שאפו רפי, כל הכבוד!

flamingo1תברואה קריאייטיבית – צילום: יעקב נחומי, ‘בחדרי חרדים’

 bakbukflamingo1 duchan-flamingo

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. שאפו או לא שאפו..
    מה שאני יודעת שאני זרקתי לתוך פח כזה את המסטיק שלי כשגיליתי את הטעות היה מאוחר מידי (ולך תשלוף אותו מתוך ערימת קימטוטים) אז אני לא בטוחה עד כמה אנשים באמת שמו לב להבדל (ושאלתי כמה…)

  2. אויש..

    תמיד אתם נותנים לי להרגיש פספוס שלא הייתי שם..

    למה לא יכלת לארגן לי את הפוסט הזה שבוע קודם?
    הייתי מתארגן ובא..!

    שאמפו.. נגד קריאייטיב..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן