WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מודעה זו פורסמה לפני שבוע, אך אני מעלה את הפוסט משום שראיתי עכשיו את המודעה ונזכרתי בסיפור יפה, שיש ללמוד ממנו מוסר השכל.

ביום הפתיחה של הפארק והפעילות ‘סלקום קעמפ’ למגזר החרדי, עשו את דרכם למתחם כמאתיים חמישים נפשות, שרכשו במיטב כספם כרטיס כניסה. הם הגיעו למתחם מאזורים שונים בארץ מאושרים ושמחים אך עד מהרה הבינו כי נגזר עליהם לחכות. קבוצות-קבוצות התגודדו בחניון הפארק לאחר שנתקלו במחסום שלא נתן להם להיכנס.

מה קרה? התברר שאין אישור מהמשטרה להיכנס ולקיים במתחם פעילויות מהסוג שתכננו מארגני ה’קעמפ’. אני לא יודע מה בדיוק ארע שם ומה הסיבה האמיתית לעיכובם מחוץ לגדר. אני רק יודע שבאותו ערב, פנה אלי אברך משי נזעם וביקש ממני לפרסם את המחדל ולנסות לטפל ב”שערוריה”: “שעתיים חיכינו שם בחוץ, לא נתנו לנו להיכנס! היינו כ250 אנשים ועמדנו בחניון ללא מעש במשך הרבה מאוד זמן עד שהתייאשנו והלכנו. ביקשנו לקבל את החזר הכרטיס אבל נתקלנו בסירוב. אין החזרים על כרטיסים שנרכשו”.

אודה ואומר כי הזדעזעתי מהמקרה וביקשתי מגוף תקשורת מסויים לראיין כמה אנשים שנפגעו כתוצאה מכך. “במגזר הכללי זה לא היה עובר בשתיקה”, חשבתי לעצמי. משיקולים טכניים, הראיון לא הופק בסופו של דבר. חשבתי איך לבקש החזר כספי לאברכים ואיך להתמודד עם המחדל בלי לפגוע באף אחד. תכננתי למחרת להתקשר למשרדי ‘בולטון פוטנציאל’, שמלווים את הפרויקט ולבקש תגובה, החזר כספי או לכל הפחות התנצלות.

לפני שהספקתי לעשות משהו, נתקלתי בעיתון הנפוץ ‘יתד נאמן’ ובעמוד 9 ראיתי מול עיניי מודעה מושלמת.

בלי להסביר איך ומדוע, פשוט הזמינו את הציבור להגיע למתחם בחינם. יומיים לגברים (הם אלה שפספסו את היום הראשון) ויום נוסף לנשים (שיהיה). אותו אברך התקשר אלי עוד באותו יום כדי להודות לי.

הסברתי לו שלא הספקתי לטפל בזה, והיוזמה המבורכת הגיעה מהמשרד עצמו, זה שמזוהה כל-כך עם המגזר החרדי וידע שבלעדי ההזמנה הזאת, הוא היה נקלע לצרות צרורות. כל הכבוד לחברה מסחרית שמשכילה להבין ולקרוא את המפה המגזרית כל כך טוב. וממנה יראו וילמדו.

h-9

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. חוצניק

    במחילה מכבודך. קשקשת.

    לא רק שזו לא כפרה להתנהגות התמוהה הזו, אלא שזו הוספת חטא על פשע.

    מה פירוש של הדבר לגבות מאנשים כסף, לא לספק להם שירות, ולאחר מכן עוד להזמין את כל הקהל הרחב לכניסה ללא תשלום? זו פשוט שערורייה!

  2. פשקוולים יקרים.
    בואו נשים דברים על המקלדת.
    250?זהו מס האנשים שהגיעו ליומו הראשון של הקעמפ? בושה .ימים חינם? ומה עם אלו ששילמו ?החזירו להם את הכסף?
    לא.
    בושה.
    הרי כאן גולשים כל הברנזה וככוווולללנווו יודעים שהמיזם נ-כ-ש-ל.
    למה על זה לא תכתבו קצת. תנתחו. תשאלו.
    איך זה שמשקיעים מליונים במיזם פשוט לכאורה והכל קורס. לא קונים כרטיסים במכירה מוקדמת. אז עושים מכירה במקום ואז לא פותחים את המתחם בזמן .לא מגיעים אנשים. ואז הכניסה הופכת חינמית לכל ימי הפעילות. שלא נדבר על מתקנים הזויים שאינם מתאימים כלל לאופי המגזר ז”א שגם מי שהגיע התאכזב.
    זה מזכיר לי במעט את האירוע שאירגנו בולטון לפתיחה של לאומית ודיסקונט בביתר. הפקה גרנדיוזית. במה מלאה כולל הרב הראשי .מנכל דיסקונט ולאומית ובקושי מניין איש מביטים לבמה.
    אכן אם לא עושים לא טועים. אבל לנסות להפוך את המציאות ולמזער נזקים.
    פתטי.

  3. חוצניק יקירי, במקום לזעוק כמה המלך (בולטון) הוא עירום וכמה אין להם מושג ולו קלוש בהפקת אירועים שגורם ללקוחותיהם מפחי נפש בזה אחר זה אתה ניסית למצוא איזה נקודת אור דלוחה כדי לצאת עם הבולטונים בסדר אוקי… רק תדע שעלינו לא הצלחת לעבוד ואנחנו יודעים שבולטון מבוסס על מאה אחוז קשרים ואפס כישורים והיום גם סלקום הצטרפו לאלו שיודעים.
    אגב, גם המודעה היבשושית שלהם עם אפס דמיון ושנועדה רק לצאת ידי חובה גרמה להם להביא בקושי מאתיים. כן. אני הייתי ביניהם.

  4. שמתם לב לכוכבית למטה?
    ההסעות והאירוע אינם באחריות סלקום.
    ??????

  5. ורק אני הכלומניק הקטן,
    אחרי שקראתי את הפוסט של חוצ,
    ולפני שקראתי את התגובות שמעלי,
    חשבתי לעצמי בשקט
    ‘איך טעיתי כשחשדתי בכשרים’
    ????
    הרי כל מי שראה את המודעה בשבוע שעבר
    ולא מבין בפרסום (יש עוד כמוני, נכון?)
    חשב לעצמו ‘בטח העסק נכשל,
    אז הם נותנים חינם לכלל הציבור’
    בלי לדעת מה שעומד מאחורי הקלעים
    ובלי להיות מאותם 250 מבואסים.

  6. יש הטוענים שהכישלון המהדהד של הקעמפ לא נזקף לבולטון.

  7. בולטון החלמאים נתנו לכם תקציב של ממש ביד ואתם מתנהגים כמו מכורים להימורים זורקים אותו על כל הקופה מה יהיה יהיה. אז עכשיו כמכורים אמיתיים אתם גם לא יודעים להודות בכשלון ובטעות שלכם. אבל אל תצפו שהלקוח והציבור מכור כמוכם.

  8. אני בטוח שאם זה היה קורה במשרד חילוני היו מעיפים את המשרד על כזו בושה וחרפה רק שכאן החברות החילוניות בטוחות שאין אופציה אחרת וזה מה שיש. אין ספק שבולטון ברמה המקצועית רק מדרדרים את עצמם ואת כל הענף וחשבתי שזה רק במודעות ולפחות היח”צ וההפקות בסדר מתברר שכשאיבר אחד חולה כל הגוף סובל.

  9. לא מכיר איך זה עבד שם אבל משום מה נראה לי שסלקום הפיקו את זה בלבד ללא קשר לבולטון
    בטח היה שם איזה פרומרקט או משהו כזה

    ואין מה לעשות, אל צריך להמציע את הגלגל, כדי להביא חרדים להביא למקום כזה צריך הרבה מתנפחים וקצת פרסים ובחינם (או תמורת אריזות מוצר וכאלו)

    אחת הטעויות המרכזיות (בין אם נכשל ובים אם הצליח) בארוע זה מגיל 16 בלבד
    ממתי עושים ארוע בבין הזמנים לחרדים והכניסה רק מגיל 16

  10. אני לא יודעת מה היה בפעילות הזו שאתם כל כך מתלהמים עליה, רק ראיתי את הפרסומות שלה ולא הייתי במקום עצמו
    אבל לגבי התגובות פה, אני שומעת את הקנאה שיוצאת מהאוזניים של המגיבים פה.
    מה קרה, אז בגלל שבולטון הם משרד גדול ומצליח אתם נטפלים אליו?
    מעניין אם כשמקאן טיפלו בהם ההצלחות היו גדולות יותר…. וד”ל
    או שפשוט לא היה להם במה לטפל……………..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן