WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תפנו 5 דקות, תתרכזו בפוסט הזה וצפו בפרסומת השנויה במחלוקת של סלקום עם החיילים וגדר ההפרדה. כל הפוסט הזה לא נועד אלא כדי להציג את ה’שיעור כללי’ של ח”כ אחמד טיבי, המסביר בפאתוס למה הפרסומת לא ראויה לשידור. ח”כ משה כחלון היה חייב להתערב בהערת ביניים: “כתוב שהמציגים אינם חיילים”, אבל את טיבי זה לא ממש עניין. “אני מדבר על הקונספט”, הוא ענה, והמשיך בנאומו המרגש. טיבי, אחלה-בחלה של פרסומאי. ח”כ ניסים זאב גם היה צריך להתערב. הערה חשובה בהחלט. לא נשכח את התייחסותו של מאיר גל לזה [כאן]. הפרסומת הרגישה שחיממה כמה זירות לפניכם, צפיה מהנה!

הפרסומת

פארודיה

אחמד טיבי נואם

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. נהנים לייצר פרובוקציות
    זכורה לכולנו הפרסומת עם המוני החסידים מלפני שנה..
    אך כשאתה דורך על יבלת אל תתפלא אם היא מתפוצצת…
    ככה זה כשאוהבים..אקשן

  2. אני מתארת לעצמי שמה שהם אמרו בישיבת צוות הקריאייטיב היה משהו שהתחיל כנראה כך: “ואללה, מה זה משעמם כאן..”

  3. האת שאני לא רואה שום בעיה, הם לא צוחקים על אף אחד, הם לקחו את המציאות כמו שהיא והפכו אותה למעט ורודה לכאורה,
    ובדיוק כמו עם הפרסומת של יס שהתברר שהחברה הדליפה את התלונה כדי ליצור באזז יתכן וגם כאן יש להם חלק,
    בכ”א רעיון חביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן