גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעקבות הפוסט שכתב מאיר גל בבלוג האישי שלו על המהפכה השקטה, החלטתי לדבר על זה כאן. להלן באנר חרדי עדכני לדוגמא, אכתוב ביקורת קטנה לתועלת. לצורך כך, שוחחתי עם מנהל קריאייטיב יועץ בכיר לענייני אינטראקטיב בהמגזר הכללי, מוביל בתחומו. ביקשתי ממנו חוו”ד מקצועית, כמובן שלא לציטוט. אומר את הדברים, אם כן, בשמי. יצויין עוד, כי הבאנר שאני מביא כאן, נבחר דווקא בגלל שהוא מצא חן בעיניי וחשבתי שהוא הבאנר הכי מקצועי שנתקלתי בו בימים האחרונים. בכולם מצאתי טעם לפגם או שלא מספיק משכו אותי. הבאנר הזה כמו לחץ עלי להקליק עליו. ראיתי בו מבחוץ משהו שלא ראיתי עד עכשיו, מקצועי איפשהו. ולחצתי. לא אלאה אתכם, להלן ביקורת בונה על פי אותו מומחה: ההנעה לפעולה לא מספיק מודגשת בבאנר והיא מופיעה בחלקה רק כאשר עוברים עליו עם העכבר. “אין לסמוך על זה”, הוא אמר. “הנעה לפעולה צריכה להיות כל הזמן בצורה כזו או אחרת”. לשאלתי האם הוא רואה התקדמות מקצועית באינטראקטיב החרדי הוא ענה משהו כמו: “הבנאר הזה בהחלט לא נראה ‘חרדי’, ואני רואה התקדמות יפה מאוד באתרים כמו בחדרי חרדים וכיכר השבת. ובכל זאת, יש לאן לשאוף. הענף מתפתח בצעדי ענק וזה יפה”. לא יודע אם צריך להדגיש את זה כאן כי מן הסתם רובכם שמתם לב, הבאנר בין ההודעות בפורום של בחדרי, מתחזה בצורה רנדומאלית לחלק איטגרלי מהפורום, והוא נראה כמו עוד הודעה אם המון צפיות ותגובות. זה היה כל כך מתבקש שאני לא מבין איך הם חשבו על זה לראשונה.

הוא לא מספיק מקצועי לטעמכם? הוא בכלל לא מושך תשומת לב? אתם סבורים לגמרי אחרת ממני? בשביל זה יש טוקבקים. רק זכרו דבר אחד: אלול היום!

[kml_flashembed movie=”https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2009/08/dvir.swf” height=”60″ width=”450″ /]

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. מיילא הבאנר..
    אבל למה המיניסייט מביא דפי שגיאה בכל לחיצה על הכפתורים?
    חבל

  2. חוצניק

    החידוש הכי מרתק בפוסט שלך זה שמאיר כתב סוף סוף פוסט חדש….

  3. היי דרושה הפרדה, עולם האינטרנט עדיין נחשב לעתידני שלא מיצא עדיין את עוצמתו גם במגזר הכללי וגם שם עדיין מעטים אם בכלל האתרים שבאמת “עושים כסף” מהאתר,
    כפי שמאיר כתב האינטרנט נכנס לציבור החרדי אבל זה לא סוד שעדיין רחוק מלהיות כמו במגזר הכללי ומעניין לראות לאן יתפתח,
    בציבור החרדי היו כמה אתרים ותיקים כתוגמת קוגל, שטורעם, לדעת ועוד שהיו אמנם ראשוניים אבל לא נתפסו בהיסטריה, לעומתם בחדרי שהחל כפורום נתפס חבלז אבל בעיקר כפורום ופחות באתר עצמו אם כי גם בזה נחשב מהמובילים כשלצידו ואני לא נכנס לדירוג, כיכר השבת, חרדים ואולי קצר ואתרוג שאמנם חדשים אבל נחשבים למובילים,
    אבל זה לא חשוב מי המובילים וכמה זה נכנס בציבור לעניין תוכן הבאנר, אני לא מתיימר להיות איזה מיבין אבל הבאנר הזה לא היה גורם לי אפילו לעבור עליו עם העכבר, וגם כאשר לכבוד הפוסט עברתי עם העכבר וראיתי את אחיו הגדול של העכברון שלי לא בטוח שזה היה גורם לי במציאות ללחוץ עליו אם לא בקשתו של חוצניק וגם אז תנחשו מה? נכון חוסם הפרסומות שלי העלה לי דף ריק! אבל חוצניק ביקש אז לחצתי קונטרול ופתחתי, האמת לא נדהמתי מהפרסומת כלל, ואני מסכים עם אותו מומחה חשאי שאם כבר מפרסמים אז שיתפוס את העין ויגרה את קצות האצבעות, וכבר נתקלנו בבאנרים מוצלחים גם במגזר החרדי כמו בנק פועלים של גל אורן בבחדרי (סליחה על הפירגון) שגרם לי כשונא פרסומות ובנקים ללחוץ על הבאנר גם אם מיד יצאתי, אבל הרעיון הוא פשוט, זה היה באנר דינאמי וקופצני שמשך את עיני, אבל שוב מי אני בענייני פרסומות אינטרנט?

  4. אלול היום, לכן רק פרגונים, ב”ה שיש אנשים שכמעט ולא גולשים, וגם אם כן, אז בתוך עמם הם יושבים, ומי כעמך ישראל אפילו כשהם חילויינים הם מלאים פירגונים כבאנרים אשר ברשת, בהארת פנים מרובה, כGLOW אשר ברוב הבאנרים בעולם הWWW המשוקץ,
    אלול היום אני לא מסוגל לשקר, אני מרגיש שאני מעקצץ, לא נורא, אבל זה שבח גדול,

    OF THE ELOL
    נראה שהבנאר נעשה במכונת באנרים ייעודית או מכונת אווטרים…. אם הוא עשה את זה בפלאש, הייתי מממן לו לימודים חוזרים, אבל אלול היום ואני שומר את הכסף למתקפת הקופות הבעל”ט.

  5. טוב, באוירת אלול, נתחיל בחיובי.

    גם אני לחצתי. כן, זה מושך את העין ויוצר סקרנות. ובזה, עם כל הכבוד להוד יועצותו, הבאנר הניע אותי לפעולה.

    הבעיה שלי כאן היא אחרת, אני חושב שהסקרנות היא כללית מדי. וממילא חלק גדול מהקליקים יהיו לשווא. כי לא אני ומן הסתם גם לא חוצניק הם קהל היעד של הקמפיין הזה.
    ואולי נכון היה לחדד אותו, ולמקד אותו בנושא הרפואה המשלימה איךשהוא.

    אני חושב שטיזרים כאלה טובים לתקציבי ענק, שם, לא אכפת לי להביא מיליון איש, ולסנן מתוכם את המעט שאני צריך, ואני לא בטוח שזה המצב כאן.

    מצד שלישי. כולה הרדסייל…

    ואגב, יש באפקט הזה, תחושה קלה של קסם/מאגיות. האם זה טוב לרפואה משלימה? שאלה מעניינת.

    שבת נפלאה לכולם!

  6. .
    רוב רובם של אנשי הקריאייטיב במגזר, נתפסו לא מוכנים כשהלקוחות ביקשו אינטרנט.
    זה עניין של זמן, וסבלנות, עד שילמדו להפריד בין פרינט, שהוא כרגע המדיה המרכזית, לאינטרקטיב, וליישם לראשונה אינטרקציה חווייתית מול הלקוחות.
    .
    בהצלחה.
    .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן