מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
TAFFARELLO
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרסומת חדשה לכובעי ‘טאפארלו’ איטלקיים הופיעה היום בחינמון (הנפוץ) ‘מרכז העניינים’. לא הצלחתי להבין איך בנאדם מעיז לייבא כובע חדש לארץ בשוק רווי וכל כך לא כדאי, בו כמה חברות (בורסלינו, ברון, פרסטר, פוקס ועוד) נלחמות ראש בראש על כל ראש. עוד כובע? לא ברור. מישהו יודע במי מדובר? אולי בכלל מדובר באחד היבואנים הקיימים שרוצה למתג מוצר חדש שהולך להביא לחנותו בבני ברק ובירושלים? בקרוב נדע.

TAFFARELLO

הסגנון הזה של הונדה הזכיר לי מודעה נוספת, מבית ‘מנטה’, שפורסמה אף היא ב’מרכז העניינים’ לאחרונה, לנעלי דקו. אם שאלתם, וגם אם לא, ‘נעלי דקו’ נכנסים למגזר החרדי באמצעות המשרד המרענן ‘מנטה’. מה אפשר לאחל? שיילכו בדרכים ישרות!

DECCO

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. הפרסומת של מנטה, באמת מרעננת.

    וזו הפעם הראשונה שאני רואה פרסומת לנעליים בלי תמונה של נעליים, אבל כזו שאי אפשר לטעות במה היא מוכרת.

    מה שכן, אני מקווה שזה לא בכחול הזרחני הזה.
    אבל יכול להיות שזה תוצאה של ההמרה לjpg.

  2. לא בגלל גימזו,
    2 הפרינטים מדהימים, ושניהם עם אותו הקניטש,
    כנראה דברים טובים יורדים בזוגות

  3. 1.לדעתי מדובר במותג חדש לפרסטר.

    הפרינט של מנטה עוצמתי מבחינת הרעיון, אם כי טעון ליטוש קל בביצוע.

    אבי, תקליק על המודעה ותראה את הצבעים האמיתיים.

  4. לתהייתך בקשר לכובעים, מדובר בשחקן חדש המתמחה עד כה בתחום האופנה.

  5. מודעה עם כל הקנייטש!

    ביצועים מרשימים, וגם קופי נהדר.

  6. כמדומני שמדובר במקום הנכון הם החלו לייבא כובעים חדשים….

  7. מדובר במודעה לכובעים שמייבא משה אביבי (אופנת אביב).
    שיהיה בהצלחה!

  8. תרשמו לפניכם

    מנטה הולך להיות משרד פרסום מוביל בקרייטיב

    (וזה לא במסגרת מבצע “גיזמו לטובה”)

  9. סורי אבל את הכובעים לא הבנתי כל כך זה אמנם נראה מבטיח משהו, אך גם לא ברור שברקע ישנם שמות של סוגי כובעים..

    דווקא המודעה של דקו (דומה לחברת ecco שגם מוכרים נעליים) מעבירה מסר יפה ומהודק למדי.. אמנם כמו שאמר חוצניק היא הייתה בעבר במודעה של הונדה, אבל הביצוע פה והרעיון מושך ויפה

    כל הכבוד!

    נ.ב.
    יצמח, אתה נשמע לי חלק מהמשרד לפי ההתלהבות שלך, לא?

  10. ת’כלס את הרעיון של הנעל, עשו כבר פרסום אגס. בתחילת דרכם, פורסם בעיתון משפחה לפני כמה שנים. (לא זכור לי זה נעשה)

    אבל עדיין רעיון טוב. ושימושי.

  11. _____
    l l
    @@@@@@
    | _ _ |
    | ll ll |
    | יי |
    / 0  \
    |||||||||||||
    wwww

    משו משו!

  12. אווופס…
    ועכשו ילדים,
    נראה אתכם מרכיבים אברך (כובע+ זקן) מהחלקים שלפניכם…
    לכולם יש פה דמיון..לא?

    (מבאס שהעברית-אנגלית פה לא משו..:( )

  13. אדוורטייזינג: סורי אבל את הכובעים לא הבנתי כל כך זה אמנם נראה מבטיח משהו, אך גם לא ברור שברקע ישנם שמות של סוגי כובעים..דווקא המודעה של דקו (דומה לחברת ecco שגם מוכרים נעליים) מעבירה מסר יפה ומהודק למדי.. אמנם כמו שאמר חוצניק היא הייתה בעבר במודעה של הונדה, אבל הביצוע פה והרעיון מושך ויפהכל הכבוד!נ.ב.יצמח, אתה נשמע לי חלק מהמשרד לפי ההתלהבות שלך, לא?

    ממש לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן