מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הסרטון לא ממש קריאטיבי למרות שאברי עושה אסוסיאציה בין כרטיס תמיכה לבין כרטיס ברכה. המילים הרבות שהוא היה צריך לדקלם תוך 21 שניות הקשו עלי כצופה ומאזין, לזכור ו/או להבין במה מדובר. אל תחשבו שזו תוצאה של עבודה שנעשתה בהתנדבות. הריבוע הכחול שילמה  ממיטב כספיה כדי להפיק את הקמפיין הנוכחי. אתם יכולים להסביר את זה? הפרויקט כשלעצמו – מבורך מאין כמותו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. מה יש להסביר?
    הריבוע הכחול בסה”כ עושה פרסומת לעצמה ומצטיירת כחברה שדואגת לחברה ולנזקקים
    הרי הכסף שיתרם הוא כסף שיבוא מהקונים!
    אז יש כאן זמן מסך שבו אתה שומע מגה מגה מגה ואולי גם משתכנע לקנות ב’מגה’ מעין פרסומת סמויה כזו..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן