מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום

9 תגובות

  1. “איזהו חכם המכיר את מקומו” צריך להיות באמת מוכר וטוב ולדעת שאתה כזה בשביל להגיד על עצמך שיש יוטר טוב.
    ואכן הם כאלה

  2. לתקציבאי המתחיל
    יש הבדל בין להגיד שיש יותר טוב כשאתה מדבר על אותו הדבר (פשוט הגירסא החדשה)
    לבין לקחת סיכון אמיתי!
    ראה ערך ה’טיגואן’ (אח קטן עם שיגעון גדלות) שבו ממש ‘מלכלכים’ על המותג הקודם..(טוארג)
    ככה שכאן זה לא סיכון ולא נעליים..

  3. עוד מודעה ‘דוסית’ כמיטב המסורת של בולטון.

    קיוויתי שתביאו את המודעה המדהימה שהם עשו לשטראוס כדי שנוכל סוף סוף להחמיא להם על משהו טוב.

  4. לא יוצא לכם לראות את הפרסומות של החברות בציבור בכללי?
    ובכלל, לפעמים אני ממש לא מבין למה בולטון לא מחדש לנו שום דבר ולוקח רעיונות משם כמו שהם עם שינויים שרק מקלקלים…

  5. גיור נחמד בסך הכל יחסית לגיורים אחרים ומזעזעים שנעשו במודעות אחרות.

  6. מאד מזכיר את הפרסומים של טריו.
    אפי’ שלא מטפסים על הקירות

  7. דווקא נחמד החידוש! למרות שגברים הם לא קהל יעד של מכונות כביסה וחידוש! כן.
    אותי זה תפס. לא ראיתי את המקור הכופר ולכן לא אוכל להתייחס לגיור לחומרא.

  8. משום מה הפונט והקונספט נדמו לי כאילו בבולטון טמנו את הראש עמוק מדי בקמפיינים של ספרי אור החיים.
    תקנו אותי אם אני טועה….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן