אני זוכר את המודעות הקודמות של אפיקים לעץ הזית. אני זוכר אך מעדיף לשכוח. עכשיו נתקלתי במודעה היפהפיה דלקמן. הקרדיט נעלם. זוכרים את התחרות שיזם נתי טוקר ב’מרכז העניינים’? אם טוקר היה נתקל במודעה הזאת, הוא לא היה מבקש מקוראיו לנסות להכין משהו יותר טוב. ואף אחד לא היה עושה את זה מהודק יותר. הפרינט מעולה ומעביר את המסר הבריא. האם הפרסום הזה חוקי? מסתבר שכן. האם השמן הזה בריא? אין דבר כזה. לפחות ירדו מהקונספט של להכניס שמחה לאוכל. זה גם משהו.
עדכון פוסט: הנה הגרסה הכללית של יהושע/TBWA, במיוחד עבור גיזמו. מצורף גם לינק לכתבה ב-Ynet שפרסמה כאן הטוקבקיסטית Loooona. בנוסף, לאחר שתסכימו ללחוץ על הקישור הזה, תעברו לאתר של עץ הזית ותוכלו להתרשם משאר הפרסומים שלהם. יפה שם. ואם אנחנו כבר כאן בקטע של עדכונים, תלחצו גם כאן ותחזרו אחורה בבלוג, עד לתוצאות התחרות של נתי טוקר. מודעה של חיים סרצ’וק לעץ הזית. שימו לב.
12 תגובות
במחילה, כך נראים תרופות ולא ויטמינים. הרפרנס כאן משרה תחושה של תרופה. ותרופות כידוע אינן דבר בריא.
ואם כבר, הייתי משאיר את התחושה של הנוזל של השמן, כי כאן זה נראה רק כמו בקבוק גדול לתרופות.
אגב, אם לא הסגיר, זה יכל להיות יופי של קמפיין לבית מרקחת.
ומי המפרסם?
למה אין קרדיט? מי המשרד החילוני של עץ הזית? יש במה לחשוד..?
פרינט מגניב ביותר, אגב!
ירוחם, עיין בתגיות
פשוט צריך לקרוא!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3718912,00.html
.
הבנו!
מודעה יפה ומושקעת. עלו והצליחו.
או.. זה עבודה. מודעה מקסימה של יהושע. (חבל על דאבדין בגרסה השניה…)
אחחח,
נהנתי!!
טוב שם טוב משמן טוב…..
לרויה!
פשוט יפה!
קצת הפריזו.
אך זו דרכם של פרסומאים מנובלים.
(כמוני).