דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אני זוכר את המודעות הקודמות של אפיקים לעץ הזית. אני זוכר אך מעדיף לשכוח. עכשיו נתקלתי במודעה היפהפיה דלקמן. הקרדיט נעלם. זוכרים את התחרות שיזם נתי טוקר ב’מרכז העניינים’? אם טוקר היה נתקל במודעה הזאת, הוא לא היה מבקש מקוראיו לנסות להכין משהו יותר טוב. ואף אחד לא היה עושה את זה מהודק יותר. הפרינט מעולה ומעביר את המסר הבריא. האם הפרסום הזה חוקי? מסתבר שכן. האם השמן הזה בריא? אין דבר כזה. לפחות ירדו מהקונספט של להכניס שמחה לאוכל. זה גם משהו.

ETZ HAZAIT

עדכון פוסט: הנה הגרסה הכללית של יהושע/TBWA, במיוחד עבור גיזמו. מצורף גם לינק לכתבה ב-Ynet שפרסמה כאן הטוקבקיסטית Loooona. בנוסף, לאחר שתסכימו ללחוץ על הקישור הזה, תעברו לאתר של עץ הזית ותוכלו להתרשם משאר הפרסומים שלהם. יפה שם. ואם אנחנו כבר כאן בקטע של עדכונים, תלחצו גם כאן ותחזרו אחורה בבלוג, עד לתוצאות התחרות של נתי טוקר. מודעה של חיים סרצ’וק לעץ הזית. שימו לב.

84330_ad_canola_omega3_bf.indd

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. במחילה, כך נראים תרופות ולא ויטמינים. הרפרנס כאן משרה תחושה של תרופה. ותרופות כידוע אינן דבר בריא.

    ואם כבר, הייתי משאיר את התחושה של הנוזל של השמן, כי כאן זה נראה רק כמו בקבוק גדול לתרופות.

    אגב, אם לא הסגיר, זה יכל להיות יופי של קמפיין לבית מרקחת.

  2. למה אין קרדיט? מי המשרד החילוני של עץ הזית? יש במה לחשוד..?
    פרינט מגניב ביותר, אגב!

  3. או.. זה עבודה. מודעה מקסימה של יהושע. (חבל על דאבדין בגרסה השניה…)

  4. אחחח,
    נהנתי!!
    טוב שם טוב משמן טוב…..
    לרויה!

  5. קצת הפריזו.
    אך זו דרכם של פרסומאים מנובלים.
    (כמוני).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן