גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
lorenzo 1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אומרים שעולם האופנה הגברית במגזר החרדי רווי עד כדי אינפלציה. אומרים גם שמותג ההלבשה S.Lorenzo קיים בשוק למעלה מחמש שנים ועד לאחרונה יצר סחורה עממית, נתון שהקשה עליו ליצור בידול מהותי מול מתחריו. בעלי החברה חברו למשרד ‘מילר פוינט’ כדי למצוא את הנוסחה הנכונה לבניית המותג מחדש, יצירת קונספט הלבשה חדש, קלאסי ויוקרתי, המביא בשורה מרעננת לציבור הגברים ובעיקר לבני הישיבות.

באנו במטרה למתג את S.LORENZO מחדש. שינינו את הלוגו והצבע של S.Lorenzo לשעבר, והיום Lorenzo. מטרת המיתוג מחדש הינה להעלות את רמת היוקרה והאיכות של הביגוד הנמכר בחנות. על כן, בראש ובראשונה נבחרו סוגי הבדים בקפידה רבה, וכן סוגי הגזרות. בנוסף, צורף לחנות מגוון רחב של מוצרים בעל שם עולמי בתחום ההלבשה כגון Tomy, Polo ,Boss, Rockport. לאחר השינויים שנעשו בשטח, ניתן האות לצאת בקמפיין תדמיתי. יבוא הציבור וישפוט!
הקונספט שנבחר מביא רעיון קריאטיבי שונה, חדש ושנון. בקמפיין מודעות רודפות בעיתונים כאשר הויז’ואל במודעה הראשונה הינו ציור ידני עבור סקיצה שנעשית על ידי מעצבי אופנה לפני ביצוע. עד היום כל מה שלבשתם היה בגדר סקיצה. היום, אנו חושפים אותך בעמוד הבא לדבר האמיתי. אופנת LORENZO.

lorenzo 1

lorenzo 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

25 תגובות

  1. ממש לא מבין מה הם רצו ואני עכשיו רואה שגם הם לא מבינים.

  2. מודעה מעולה! בכפוף לזה שזה לא מועתק.
    אבל מסופקני אם במגזר החרדי זה לא משדר עודף יוקרה מה שמבריח לקוחות פונטציאלים לליבוביץ בגיר…
    חשבתם על זה?

  3. זה נראה בדיוק כמו מה שהם מוכרים…
    הספיק לי ג’קט שמכנסיו נקרעו בין רגע והלך לארון. “אין לנו עוד, אנחנו לא מחדשים סחורה כל הזמן”. הם לא היו מספיק רציניים.
    כנ”ל גם בטקס הפתיחה היח”צני שלהם. סחבו אשי תקשורת, נציגי ת”תים ועוד, הבטיחו כל מיני דברים, התנצלו שזה התעכב וכו’ וכו’ ועד היום אף אחד לא ראה מהם כלום.
    אין לי דבר נגדם אבל עד היום אין לי שימוש נורמלי במה שקניתי אצלם והיחס נשאר לא רציני.

  4. רעיון עם פוטנציאל לא ממומש.

    המודעה השנייה כלל לא מתחברת עם הראשונה. לא בקופי ולא בויז’ואל האנמי.

  5. צר לי אבל לא עובד. אם כבר המודעה השניה עובדת לבד. קשה לראות קשר בין המודעות.

    יתכן שאם במודעה הראשונה, הלוגו היה גרפי בצבע הסגול זה היה עובד יותר

    ככה זה ממש נראה כאילו מישהו הכניס את הסקיצה למודעה לעיתון.

  6. ה’דוגמן’ היה חייב לעמוד בדיוק בפוזה של הסקיצה! כך אין כ”כ קשר בין השניים מלבד הלוגו שגם הוא ‘סקיצה’..
    בכל מקרה אני דווקא אוהבת את הרעיון הביצוע יכל להיות הרבה יותר טוב במיוחד שלא מדובר פה במתפרה יוקרתית שאתה מגיע ומבקש שייצרו לך במיוחד חליפה..
    למעצב אופנה בעל שם זה יכל להיות מתאים יותר!! (ולא לאחד שמייבא BOSS מהדגמים של שנה שעברה!)

  7. ממש בוסר לא מוצלח אין קשר כלל בין שני העמודים.

  8. הצדק עם הטוענים לשלילה.
    אין התאמה בין השרטוט של המודעה הראשונה לתמונה של המודעה השניה. זה כאן הפספוס הגדול. חבל.

  9. בהתחלה חשבתי שמדובר בסקיצה שהארט-קופי הגישו למנהל קריאייטיב…
    בכ”א, כמו קודמי- הרעיון טוב. הביצוע לא.
    למה שלא יעשו סקיצה אמיתית מתוך בורדה, על נייר פרגמנט, עם קווקווים וסנטימטרים,
    ומתחתיה- הדבר האמיתי…

  10. הרעיון של המודעה יפה מאוד! הביצוע ממש גרוע.

  11. באומנות כמו באומנות-
    אין דבר כזה שאין דבר כזה-

    לדעתי, זה מבריק!
    זה המיוחדות שלהם,
    מהסקיצה שנראית בנאלית ויסודית, זה עובר ידיים כ”כ מומחיות ומקצועיות
    כך שהתוצאה- משו משו..:)

    כן,אני בת. לא מבינה בחליפות. 🙂

  12. ראשית, פרגון על הרעיון.
    שנית, חבל על הביצוע הכושל.
    אם כוונת המבצע הייתה להעביר מסר של טיזר בעמוד הראשון, היה עליו לבצע את הסקיצה בהתאם לתמונת המודעה שמופיעה בעמוד השני וכמו כן, לא למקם את קרדיט שלו ואת הלוגו של המפרסם בעמוד הטיזר.

    שוב, רעיון גדול, אך הביצוע מאכזב.

    אדוור..

  13. אם הסקיצה הייתה מתפרסמת לבד, עם טיפה שיפצורים
    זה היה יכול להיות יפיפה.

  14. ציטוט!
    “עד היום כל מה שלבשתם היה בגדר סקיצה. היום, אנו חושפים אותך בעמוד הבא לדבר האמיתי. אופנת LORENZO.”

    =
    כמדומני מתוך הכתב שמטרתם היתה למתג מחדש ולומר שמה שהיה עד עכשיו בחנות הוא בגדר סקיצה ומה שעכשיו מגיע הוא הדבר האמיתי!???
    וזה מטופש משלושה סיבות
    א. שבסקיצה היה צריך להיות המיתוג הישן S.LORENZO ואז במודעה השניה את המיתוג החדש LORENZO
    ב. כמה שרוצים להשתפר להגיד שעד עכשיו לא היינו טובים זה גול עצמי למיתוג חדש אומרים עד עכשיו היינו טובים מהיום טובים יותר!

    =
    מבחינת הביצוע!
    היה עליהם להתאים יותר לסקיצה אמיתית
    ולפחות והכי חשוב זה שלא יקחו סתם שתי תמונות שמצאו באינטרנט אלא ישקיע יותר ויתאימו את הסקיצה לדבר האמיתי
    == וכן שו”פ רואים שלקחו איזה דוגמן איטלקי והתאימו אותו למודעה חרדית ע”י קלוס אפ רק על החליפה בלי ראש ורקע שאינו נבדל מכל שאר פירסומי האופנה החרדית הזולה ללא צילום משלהם.

  15. דבר ראשון אני חושבת שיש בקורות לא קשורות לנושא א. מנחם שמבקר על הסחורה , תקרא מה שכתבו למעלה ותבין בדיוק שהמיתוג פה כולל בחירה של סחורה חדשה ובדים ולא רק החלפת לוגו…
    ב. לכל המבקרים תקראו טוב טוב למעלה מה מטרת הפרסום ותגלו כל אחד ואחת לגופו/ה שהרעיו פה מבריק ובדיוק קולע למה שהם התכוונו …
    אני חושבת שהרעיון מבריק ביותר , חדשני , קולע , ובמפורש מבטא מיתוג חדש , ומסביר שעד היום כל מה שלבשתם בכל מקום אחר הינו בגדר סקיצה!
    אבללללל הביצוע היה יכול להיות יותר מרשים אם התמונה שאחרי היה יותר אמיתית….
    שב”ש

  16. למה כל מה שיש בחנויות אחרות הוא בגדר סקיצה?? לא חסר חנויות שמביאות טומי רלף לורן או בוס אין כאן שום קשר לסקיצה! כמו שכבר אמרתי זה מתאים למעצב אופנה בכלל ולא לחנות של יבוא!

  17. מי אתם??????????????????
    שתרדו על מילר פוינט?!
    שהביאו פרינט מ ט ו ר ף
    רעיון חדשני! מגזרי! סקיצאי! תובנהי!
    אתם חתיכת סקיצה כווווולכם

  18. אבי,
    חסר סימן שאלה בסוף השורה הראשונה.

  19. נאלץ להסכים. הרעיון לא רע בכלל, ביצוע לא מי יודע מה..

    לדעתי, המודעה השניה לא מביאה שום דבר חדש שלא נראה עד כה במקומותינו, הבידול לא ממש מבדל.
    אני חושב שמבחינה אסטרטגית כדאי שהם יחשבו על רעיונות אחרים, כי במצב העניינים כרגע, אין כל כך הבדל בין המודעה הנוכחית, לרבות אחרות שמתפרסמות חדשות לבקרים בעיתונות המגזרית.

    אני למשל הייתי הולך על קונספט של איכות\מחיר. מ ה לעשות, זה תמיד הולך, ואז בויז’ואל הייתי נצמד לסקיצה בצורה טובה יותר ומבהיר את המסר שהאיכות השתנתה, השתפרה, התעצמה, המחיר לא ממש…
    מסיבה זו, כדאי מאוד לקנות, וכו’, וד”ל..

    בהצלחה.

  20. כבר בשלב היח”צ הם נפלו.
    ”על כן, בראש ובראשונה נבחרו סוגי הבדים בקפידה רבה, וכן סוגי הגזרות”
    זה לא מתפקידו של משרד הפרסום.
    ואידך זיל גמור. נו כבר.

  21. אני לא מבין גדול בפרסום אבל אם הצליחו להוציא 2 עמודים לחנות חליפות הם גאונים.

  22. נו באמת
    “סחורות חדשות”. מבקרת, היינו כבר בסרט הזה ממש עם אותה חנות. אני מדבר על פעם אחת שכבר עשו בה “פתיחה מחדש” והבטיחו שינוי אמיתי.
    לא על הפעם הראשונה ראשונה. ההבטחות והחליפה שוכנות בארוני ויהיו כך גם אם יחליפו מודעות ויעשו אלף פתיחות מחדש.
    הלוואי אפילו סקיצה זה היה….

  23. בנאלי אבל גם אני נאלץ להסכים עם קודמי. הרעיון מעולה הביצוע כושל
    אין שייכות בין העמודים וחבל, כי אם היתה שייכות זה היה נראה הרבה יותר טוב.. למי ששם לב, שעמודים שהתפרסמו בעיתון היתה שגיאה תחבירית בסלוגן. וזה ממש חבל.

    אבל אל תשכחו שמילר פוינט רק בראשית דרכה, ויש לה הרבה לאן להתפתח, אחרי הכל, הרעיון היה מעולה!
    וגם לרונצו, אם יפרסמו במקומות הנכונים ובדרך הנכונה, יכולים למתג את עצמם מחדש, במקומותינו תמיד אפשר להצליח, מספיק נגיעה במקומות הנכונים, קשר עם תתי”ם וישיבות כלשהם, וחליפות יפות ואתה על הסוס…

    אז עם כל הביקורת נאחל להם בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן