המדורים הקבועים: ‘מבט מקצועי’ מאת רוני רימון, ‘מזווית אישית’, ‘על קצה המקלדת’ ו’ללא הרדמה’ – ניתוח קמפיין שבועי והפעם, ‘אופטיקה עינית’ ו’תוצאות אפקטיביות’.
לחצו כאן למדור המלא
המדורים הקבועים: ‘מבט מקצועי’ מאת רוני רימון, ‘מזווית אישית’, ‘על קצה המקלדת’ ו’ללא הרדמה’ – ניתוח קמפיין שבועי והפעם, ‘אופטיקה עינית’ ו’תוצאות אפקטיביות’.
לחצו כאן למדור המלא
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
4 תגובות
קראתי את המאמר “מזווית אישית” האמת שגם בעלי ניסה להשיג את המבשר בערב החג ולא הצליח, כנראה שבאמת היה להם עיתון טוב בערב החג
למה לא ביקשו ממני?
בסופר אצלנו יש עד עכשיו ערימה של עיתונים (באמת!).
מדור שונה מכל מדורי הפרסום שקראתי עד היום, כתוב בצורה רעננה אוורירית ומקצועית.
יישר כח!
קנו דגים בערב חג,
היו צריכים גם לעטוף אותם שלא יטפטפו…