דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המדורים הקבועים: ‘מבט מקצועי’ מאת רוני רימון, ‘מזווית אישית’, ‘על קצה המקלדת’ ו’ללא הרדמה’ – ניתוח קמפיין שבועי והפעם, ‘אופטיקה עינית’ ו’תוצאות אפקטיביות’.
לחצו כאן למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. קראתי את המאמר “מזווית אישית” האמת שגם בעלי ניסה להשיג את המבשר בערב החג ולא הצליח, כנראה שבאמת היה להם עיתון טוב בערב החג

  2. למה לא ביקשו ממני?

    בסופר אצלנו יש עד עכשיו ערימה של עיתונים (באמת!).

  3. מדור שונה מכל מדורי הפרסום שקראתי עד היום, כתוב בצורה רעננה אוורירית ומקצועית.

    יישר כח!

  4. קנו דגים בערב חג,
    היו צריכים גם לעטוף אותם שלא יטפטפו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן