מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הקמפיין של פאג”י פלוס, כרטיס האשראי החדש מבית פאג”י המעניק הטבות ללקוח החרדי, נראה בכל פינה. שלושה עמודי פרסום רצופים ברוב העיתונים וכתבות יח”צ בכל מקום אפשרי. כך לדוגמא, במדור פרסום של ‘מרכז העניינים‘ התפרסמה ידיעה תחת הכותרת “פאג”י השיק כרטיס אשראי ומועדון לקוחות בשיתוף ויזה כאל” ומתחת לידיעה (המצולמת), ידיעה נוספת על “איך מרכנתיל ניסה לפוצץ לפאג”י את הבלון”. הפרשנות שניתנה לקומוניקט ששיגרו יח”צני בולטון-פוטנציאל היתה: “במרכנתיל שמעו על ההשקה המתוכננת של פאג”י, ומיהרו לנסות לסכל את המהלך ולהודיע לכולם כי גם הם משיקים כרטיס דומה בקרוב”. עוד דוגמא: במדור שיווק של ‘משפחה‘, כתבה על חצי עמוד מאת רחל שפירא. “בנק פאג”י משיק כרטיס אשראי ייעודי למגזר החרדי” מבשרת לנו הכותרת, כאילו לא ראינו את שלושת העמודים הצבעוניים קודם. “בשיחה ל”ממונות” מסביר רו”ח דב גולדפריינר, מנכ”ל הבנק, את האסטרטגיה החדשה” וזה, יש לציין, הדבר שהכי מעניין את הקוראים. ראיון יבש עם המון פרטים על הבנק, על הכרטיס ועל ההטבות. יותר משעמם מזה לא יכול להיות. ואני אומר – לא חבל? למה לא לשמור את כתבות היח”צ כ”זכות” לשבועות שלא יפרסמו מודעות? ולמה אני צריך להיחשף לכרטיס החדש של פאג”י לפחות 4 פעמים בכל עיתון שאני קורא? לא מספיק פעם אחת? לא מספיק פעמיים? אז למה עוד פעמיים? קצת אגרסיבי לטעמי, אבל מה אני מבין בזה?

קמפאג"י פלוס 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. מי אמר שאגרסיבי לא עובד?

    מי אמר שכל אותן כתבות יח”צ לא באו כדי לחסום כל רעיון של בנק אחר לכרטיס אשראי יעודי למגזר?

  2. פיקצר
    אתה חושב ששלושה עמודים עוקבים עם פרסומות יבשות שלא אומרות כלום, זה נקרא עובד?
    שלושה פרסומת פשוטות שלא מספרות שום דבר מיוחד או שונה. חוץ מלהוסיף לתיק של פאג”י באפיקים עוד כמה אחוזים מהשטח מדיה. באמת חבל.
    סתם על הדרך לא יודע מה זה קשור, אבל בנק פאג”י פרסמו היום את הדו”ח של הרבעון השלישי שלהם ירדו ב 25% לעומת הרבעון דאשתקד, אולי זה מראה משהו על השיווק והפרסום שלהם במגזר? לאיודע אנ’לא מבין בזה.
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000398138&fid=585

  3. עזוב שזה מופיע 4 פעמים, באמת שזה בסדר, קצת אגרסיבי אבל בסדר.
    אבל הפרסומת עצמה משעממת תופת, שום דבר לא עושה לי חשק שיהיה לי כרטיס כזה, לא יוקרתי, או לחילופין צעיר, או שיקי, לא משדר שום דבר, לא לגבר ולא לאישה, לא לתלמיד חכם ולא לאיש עסקים, סתם עוד כרטיס, אפילו קצת דומה לכרטיס קופת חולים.

  4. ולזה הם קוראים קריאייטיב : ).
    חבל שזו הביצה שכולנו טובעים בה. ואף אחד לא מנסה להרים את הרף

  5. אני חושב שאתם מעט נסחפים עם המסקנות שלכם.
    המודעות יפות ובולטות ובודאי שתופסות את העין.
    לא בכל מודעה חייבים לראות ולהכניס קריאטיב מפוצץ..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן