כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
wv
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אתר זה מוקדש למחשבה כי הצורה הכי קלה לשנות התנהגות של בני אדם לטובה, זה באמצעות כיף. בין אם זה למענך, או למען הסביבה, או למשהו אחר לגמרי, העיקר שהשינוי יהיה לטובה”. תחת כותרת זו, הפיקה חברת פולקסווגן פרויקט בשם “תיאוריית הכיף”, באמצעותה, משנה החברה התנהגויות אצל בני אדם ומפיקה על ידי אותו ‘כיף’, פעילות גופנית, שמירה על הסביבה, ואם לא ניתמם, גם המון חשיפה ופרסום. מגיע להם.

wv

רבים מאיתנו ממחזרים בקבוקי פלסטיק ופחיות. המגמה פחות ניכרת כשמדובר במיחזור בקבוקי זכוכית. אולי משום שלא מקבלים כסף בתמורה למיחזור, כפי שמקבלים עבור פחיות ופלסטיק? פולקסווגן חשבו על פיתרון לשינוי היחס הזה, באמצעות יצירת כיף תוך כדי מיחזור בקבוקי זכוכית. באמצעות הפיתרון שתראו בסרטון הבא, הממחזרים לא רק שלמים עם מצפונם, הם גם משחררים חיוך ומרגישים אחלה.

“אם תשתמש במדרגות רגילות במקום במדרגות נעות או במעלית, תרגיש הרבה יותר טוב”. אנו שומעים לעיתים קרובות את הטיפ הזה ו/או קוראים בעיתוני סופשבוע. למרות העצה הטובה, מעטים האנשים שמיישמים אותה. באותו פרויקט גרנדיוזי, החליטה חברת פולקסווגן לגרום לאנשים להעדיף את המדרגות הרגילות על פני המדרגות הנעות, באמצעות יצירת כיף. זה באמת אפשרי? התוצאה בסרטון לפניכם:

מה כל כך קשה בלזרוק אשפה לפח במקום על הרצפה? נכון. זה לא כל כך קשה, אך בכל זאת, המון אנשים לא מצליחים לעשות זאת. שוב פולקסווגן מפתיעים במקוריותם וגורמים לפעולה הפשוטה הזאת להפוך למעניינת. כאן תוכלו לראות איך פתאום יותר אנשים זורקים זבל לפח, ולא זו בלבד, אלא הולכים לחפש פסולת בסביבה רק כדי לעשות שימוש בפחי הזבל.לא מאמינים? צפו ותיהנו:

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. חזק!!!
    אהבתי את המקוריות…
    את המדרגות הכי אהבתי…אפשר לגרום לאנשים לעשות כמעט הכל היום ע”י כייף

  2. .
    ואפרופו….
    מתי לאחרונה נתקלתם בפעילות קד”מית מעניינת ביותר במגזר החרד כ”כ?
    מתי ראיתם מותג שלוקח אתכם לחוויה קצת יותר גדולה מפלאייר עם שטאנץ?
    מתי היתה הפעם האחרונה שאמרתם על מותג “שיחקו אותה”, וזכרתם את זה גם אחרי חודש?
    מתי תהיה הפעם הבאה שמתוך עיתון לא תיפול חוברת מתכונים, מתיבת הדואר לא יקפוץ בקבוק משקה או מלוח המודעות לא יתנפל עלינו פשקוויל (סליחה), אלא נזכה לקצת יותר חשיבה נועזת, גם מצד הפרסומאים וגם מצד שולחיהם המפרסמים…
    אמן.
    .

  3. אייל גור: .ואפרופו….מתי לאחרונה נתקלתם בפעילות קד”מית מעניינת ביותר במגזר החרד כ”כ?מתי ראיתם מותג שלוקח אתכם לחוויה קצת יותר גדולה מפלאייר עם שטאנץ?מתי היתה הפעם האחרונה שאמרתם על מותג “שיחקו אותה”, וזכרתם את זה גם אחרי חודש?מתי תהיה הפעם הבאה שמתוך עיתון לא תיפול חוברת מתכונים, מתיבת הדואר לא יקפוץ בקבוק משקה או מלוח המודעות לא יתנפל עלינו פשקוויל (סליחה), אלא נזכה לקצת יותר חשיבה נועזת, גם מצד הפרסומאים וגם מצד שולחיהם המפרסמים…אמן..

    אייל, פעילות כמו זאת של פולקסווגן היא כלל מגזרית ולכן השקעתם הרבה ניכרת בה. הרי אם הפעילות הכיפית לא הייתה מתקיימת ברחוב ובצורה ויראלית, החברה לא הייתה משקיעה בזה אפילו אגורה. כשהרעיון כל כך טוב וההשפעה הויראלית של זה מוכחת, הרי כל חברה מסחרית תסכים לשלם על זה כדי לשרבב את שמה שם, כל שכן וקל וחומר כשהקונספט מתאים לרוח המותג ו-או למוצריו. אז אין כאן עניין של “מתי ראיתם פעילות חורגת מהנורמה במגזר החרדי?” כי גם במגזר הכללי ובפרסום העולמי זה לא דברים של מה בכך או פעילויות שבכל יום. וכשזה יגיע למגזר החרדי, או אז נשאל בקול גדול איך ייתכן שהמשיח עוד לא כאן. ניחוש שלי, המשיח יבוא קודם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן