גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים

17 תגובות

  1. אני מאמין שהחבדניקים לא יאהבו את השימוש ב’מבצועים’, זה יותר גרוע אצלהם מלהשתמש ברב עובדיה לפרסם בירה.

  2. אחרי היום המגעיל הזה שעברתי, חשבתי שאכנס לכאן לראות איזה כמה יציאות חזקות, נו שוין, גורנישט מיט גורנישט!!

    אוףףף הבוס שלי מבקש כוס קפה על חלב, אז ביי לכם בנתיים…

  3. זה נראה מודעה חבדית מובהקת. שהם לא יאהבו משהו? כל עוד יש תעמולה בבסיס המשפט הכתוב, מה טוב. וחבל שלא חתמו עם יחי אדוננו עסיסי, הרי זה כל מה שחסיד חב”ד צריך. לעולם ועד.

  4. טליתות חב”ד יש, תפילין ומזוזות חב”ד אין? איפה אפשר להשיג?

  5. מחר יום הזכרון השנתי של מרן הרב ש”ך זצ”ל
    המודעה לע”נ הטהורה.

    ואני מצטט . . .

    טליתות חב”ד
    סידורי חב”ד
    מוצרי צבאות ה’
    וכל מה שחסיד חב”ד צריך.

    כת אמיתית.

  6. חב”ד היא כאמור, הכת “הכי קרובה ליהדות”
    (הרב ש”ך)

  7. מזכירה דוסית: אחרי היום המגעיל הזה שעברתי, חשבתי שאכנס לכאן לראות איזה כמה יציאות חזקות, נו שוין, גורנישט מיט גורנישט!!אוףףף הבוס שלי מבקש כוס קפה על חלב, אז ביי לכם בנתיים…

    מזכירה דוסית זו המקבילה לרמ_בישיבה ולנהג_אגד?

    אוח..אוח..

  8. מזכירה דוסית שלום

    לפי הסגנון את בדרך לצנזור

  9. חבד זה כת?תתביישו לכם!לא ציפיתי שתפרסמו תגובה ילדותית כל כך

  10. נכון,זה ממש חוצפה לפרסם כזה דבר באתר שמתיימר להיות חרדי

  11. איציק, למה אתה מתכווין ללא תוכן?
    למודעה, או לתגובות??

  12. איזה גועל של תגובות – – –

    במקום שיגיבו כאן פרסומאים בצורה עניינית, מגיבים הטוקבקים של חדרי חרדים…

    איכסססס – – –

    (וכבר ידוע מי אכל אותה במחלוקת שבין הר”י אייבשיץ לרב עמדין (רמז: הרכלנים…)

    ולעצם המודעה – אנשים מהרחוב לא יבינו את העוקץ, אבל “אנ”שים” חסידי חב”ד שיודעים את גודל ה’חובה’ לעשות מבצעים, אליהם מכוונת המודעה.

    חוץ מזה ,לפני שאתם מביעים את דעתכם, קחו בחשבון שהקופירייטר שנסח את המודעה הוא הקופירייטר של משרד הפרסום המוביל – ‘בולטון פוטנציאל’. הלא הוא יוסי הלפרין המוכשר בלעה”ר. (קיבלתי מידע מפורש על כך מבעלי החנות)

  13. דודו:

    הקופירייטר שנסח את המודעה הוא הקופירייטר של משרד הפרסום המוביל – ‘בולטון פוטנציאל’. הלא הוא יוסי הלפרין המוכשר בלעה”ר.(קיבלתי מידע מפורש על כך מבעלי החנות)

    מיד כשראיתי את המודעה (עוד בשטורעם…) הרחתי שידיו של יוסי בעניין.

  14. כל הכבוד ליוסי הלפרין! התגובות כאן באמת יצאו מכלל פרופורציה. אנשים קחו אוויר ותרגעו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן