מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הכותרות: ההזדמנויות השיווקיות הכי גדולות נמצאות בשוק החרדי. אבי דגני מגיאוקרטוגרפיה ורן דותן מנכ”ל נילסן ישראל מנתחים את השוק בכנס שטריימל.com של בחדרי חרדים. הקמפיין החדש של בולטון פוטנציאל והנקל סוד לפרסיל ג’ל.

קליק כאן לPDF המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן