הכותרות: ההזדמנויות השיווקיות הכי גדולות נמצאות בשוק החרדי. אבי דגני מגיאוקרטוגרפיה ורן דותן מנכ”ל נילסן ישראל מנתחים את השוק בכנס שטריימל.com של בחדרי חרדים. הקמפיין החדש של בולטון פוטנציאל והנקל סוד לפרסיל ג’ל.
הכותרות: ההזדמנויות השיווקיות הכי גדולות נמצאות בשוק החרדי. אבי דגני מגיאוקרטוגרפיה ורן דותן מנכ”ל נילסן ישראל מנתחים את השוק בכנס שטריימל.com של בחדרי חרדים. הקמפיין החדש של בולטון פוטנציאל והנקל סוד לפרסיל ג’ל.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
תגובה אחת
ממש לא מעודכנים ב’יתד’.
אחרי הטיזרים כבר הופיעו מזמן המודעות ולא השבוע יופיעו…