מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הכותרות: ההזדמנויות השיווקיות הכי גדולות נמצאות בשוק החרדי. אבי דגני מגיאוקרטוגרפיה ורן דותן מנכ”ל נילסן ישראל מנתחים את השוק בכנס שטריימל.com של בחדרי חרדים. הקמפיין החדש של בולטון פוטנציאל והנקל סוד לפרסיל ג’ל.

קליק כאן לPDF המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן