מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
אריאל ג'ל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל פעם שתראו שתי פרסומות לשני מוצרים מתחרים, תדעו כי זה סימן טוב למפרסמים וסימן הרבה יותר טוב לצרכנים. אחרי שפרסיל ג’ל יצאו בקמפיין חזק בסופ”ש שעבר, בטריו לא בזבזו יותר מידי זמן והשיקו תוך יומיים [יתד יום שלישי] את אריאל ג’ל. כעת לא נותר לנו אלא ליהנות מתחרות מכובסת במיטבה.

אריאל ג'ל

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

23 תגובות

  1. הלו?

    יש לי מוצר חדש לפרסם..

    יש לו מתחרים. אך יש שוק שכנראה לא שמע עליו בכלל..

    טריו.! שמעתם על קראייטיב???

    מה זה הכתר הזה? נס שלא הושבתם אותו על כסא של אליהו הנביא.. זה היה נראה יותר טוב..!

    מזועזע עמוקות…!

  2. מודעה נקיה שמעבירה בקלות מסר של ניקיון בלי כל הרעש והבלגן בעיניים של פרסיל
    רק שמבחינת קריאייטיב אין כאן כלום

  3. אוי, מה זה?
    אני מבינה את הלחץ והפאניקה, אבל יש גבול לכל תעלול.
    לא שהפרסומות בעיתונים של פרסיל יותר טובות היא גם נראית מפודלחת לגמרי, אבל לפחות אתם אמורים לתת פייט אז תעשו אתזה כמושצריך.

  4. לא אתייחס למה שהתיחסו קודמיי אלא בפרספקטיבה אחרת!

    נהנתי מהפתרון אבל הכי נהנתי מהביצוע!
    של איך שפתרו את הבעיה לתושבת הכתר.
    כמדומני שאין זה מבסיס הפקק אלא תוספת גרפית שהוסיפו כדי שהכתר יופיע בגודל מכובד ויפה ונכון.
    איך הפלסטיקה משעכנעת והקוים העגולים שהוסיפו מיימד אמיתי!

  5. הנה זה שוב קורה…
    ברגע שטריו צריך לעשות קריאייטיב לבד בלי עזרה מהאבא הגדול אדלר/חומסקי
    הוא מתגלה במערומיו.
    בושה ובזיון של מודעה ואני לא מבין מי אישר את הזילזול הזה בלקוח.
    (כתר תורה על הפקק???)התחרפנו שם בטריו.

  6. אריאל בדרך כלל הולך עם מלכה, לא עם מלך…

    נחפזו להגיב שם בטריו. עוד קצת מחשבה לא הייתה מזיקה במיוחד.

  7. קריאייטור: (כתר תורה על הפקק???)התחרפנו שם בטריו.

    כתר תורה?! דווקא לא..
    כתר קיים בעוד מושגים

  8. קריאייטור: מודעה ואני לא מבין מי אישר את הזילזול הזה בלקוח.
    (כתר תורה על הפקק???)התחרפנו שם בטר

    איך ‘כתר תורה’? זה סוג של כתר ששימש מלכים בתקופה הקדומה יותר.

  9. ללא ספק מודעה מבישה..אבל על מה בדיוק המהומה? תוצאות/גל/בולטוןאפיקים וכו’ עושים דברים יותר טובים? ביננו המצב על הפנים אז בלי התחסדויות כאילו אנחנו רגילים לראות כל יום איזה קקטוס או שנים…

  10. ועל כגון דא כבר אמרו חז”לינו:
    והמשכיל* בעת ההיא** ידום***
    כמובן שהכל כפוף לתנאי המבצע.

    ___ ___ ___
    *משכיל הינו אדם שמבין דבר מתוך דבר.
    **בעת ההיא: ביום מן הימים, עת יבוא המלך, המשיח.
    ***ידום, כי כל מילה וכוכבית נוספת, מיותרת.

  11. הייתם צודקים לו לא היתה מוגנבת לאוזנכם השמועה כי הפרסום מדבר בידולית על עליונות הטיפול בכתמים קשים במיוחד, הכתר מרמז בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים על כתמים כבדים אקטואליים, ומה הם יכולים להיות אם לא אחשתרני צאנז בהילולת הסוסים,
    על כאלה כתמים התכוון המחוקק, 🙂 ועל כך הכתר המלכותי,
    מלכתחילה דברו אמנם על אננס מלכותי גדל קרני מלכות, אך נשמר לטובישבט הבעלט
    כאובייקט מרכזי בחשבון גביר

    לסדרני הטוקבקים: להכניס בהדגשה:
    דואל (לא יוצג בשום מקום) (חובה), דייייייייייייי

  12. אישית נראה לי שזו מודעה מבריקה מבחינה אסטרטגית.

    במקום להילחם אחד בשני וליצור המון אבק ועשן וכך אף קליינט לא יראה מבעד לאבק מי הטוב ביותר, הם החליטו, אנו לא נצא עם מודעות בומבסטיות מלאות אש וגפרית.
    ניתן להם ליצור את הבאזז והבלאגן גם בשבילנו, ננצל את ההד שנוצר על המוצר החדש:
    שהינו “ג’ל כביסה” ואנו נתמקד ביתרונות הג’ל שלנו. בלי להסביר למה כדאי לעבור מג’ל לאבקה מכיון שאת זה עושים בשבילנו.
    אנחנו נצא עם מודעה נקיה ומכובדת. שאומרת בפשטות, בג’ל לכביסה “אנו המלכים”.
    (קרייאטיב אין פה, אמירה יש)

    כמו”כ אין לנו טעם להיכנס לוויכוח אם מוצר של מתחרה, אנו מספיק מכובדים ומוכרים מכדי שננסה לשווק את מוצרי החברה הידועה שלנו בקרבות רחוב.
    עדיף לנו לבוא ולומר בכבוד אנו פה. ולא, אנו לא מנסים לשכנע ולסביר באותות ובמופתים למה מוצרי חברתנו הם הטובים ביותר, מכיון שאנו יודעים שאתם יודעים זאת.

    חוץ מזה עוד אסטרטגיה טובה שאפשר לומר, שידוע שכשאדם צועק ורועש, החכמים בד”כ אינם מחזירים לו בצעקות מכיון שהם יודעים מלכתחילה שאף אחד לא יבין מה השני אומר וכך גם השומעים ובסופו של יום שניהם יסיימו עם צרידות ויצטרכו לשתוק הרבה זמן, לכן הם מחזירים בלחש ובכבוד. מה שמשחק בד”כ אצל אנשים נורמטיבים. אע”פ שכולם אוהבים אקשן לא זה מה שישכנע אותם לקנות.

    מבחינה עיצובית המודעה מוכרת. הרי מה רע? כתר זהב עם אמירה ברורה, על רקע נקי ומכובד. מה צריך יותר מזה? (אנו אנשי פרסום נרצה יותר, אבל את הקליינטים והפרסומאים של מוצר זה, זה ממש לא צריך לעניין)

    עוד אסטרטגיה טובה שאולי אפשר לומר, שיש מצב שהתקציב שלהם נמוך יותר ולא יאפשר להם להתכתש… לכן לדעתי הם עשו בשכל שלא עשו רעש. כי הרי אם יתקיפו וודאי יותקפו חזרה ואם יותקפו יהיו חייבים להחזיר ואז הם יכולים להיקלע לפלונטר של תקציב.

    [כל הנכתב, אינו אלא פרי דמיונו של הכותב.]

  13. דפוק. מתיימרים לשכנע את הצרכנים אחרי כל הפעילות של פרסיל ג’ל שהם יותר טובים. שקר. לאריאל יש את המוצר הזה כבר תקופה ארוכה ואף פעם לא חשבה להכניס אותה לשוק כמו פרסיל ג’ל. כל עוד החרדים ממשיכים לקנות אבקה נשתוק. ניתן להם להמשיך עם זה. הם לא בודקים מוצרים חדשים. יעלה הרבה כסף לשכנע אותם לנסות את הג’ל.

    פתאום הם נזכרים. אחרי שהנקל סוד עשתה להם את העבודה השחורה. רק בשביל זה שווה לקנות פרסיל ג’ל. זה טוב בדיוק כמו אריאל. מלך? טוב שיש הרבה כוכביות. משהו שם מחשיד. כוכביות תמיד מחשידות. אל תנסו את אריאל. תבדקו קודם את פרסיל ג’ל.סתם. מצידי תבדקו גם את אריאל. או רק את אריאל. בסוף תחזרו לאבקה המסורתית. או שלא תרצו לחזור. זה כבר עניין שלכם.

  14. מה שמצדיק את האמרה – החיפזון מהשטן.
    לא שהמודעה של פרסיל תזכה בקקטוס..
    אבל טריו חייבים לערוך בדק בית דחוף!

  15. לפסח
    גרפיקה משכנעת כן או לא.. (ממש לא!)
    הפקק הוא אמיתי הכתר הוא המולבש!
    ככה שאפילו בעבודת גרפיקה אין להם מה להתגאות…

  16. איציק: ללא ספק מודעה מבישה..אבל על מה בדיוק המהומה? תוצאות/גל/בולטוןאפיקים וכו’ עושים דברים יותר טובים? ביננו המצב על הפנים אז בלי התחסדויות כאילו אנחנו רגילים לראות כל יום איזה קקטוס או שנים…

    פשוט ככה עדיף את זה מחצי מהפרינטים בעיתון שלא רק שאין בהם קריאייטיב גם אין ביצוע.
    ואני? דווקא אהבתי.

  17. מודעה חכמה.
    שפרסיל יעשו את כל הרעש ובסוף כולם יקנו אריאל כי הם יודעים שאריאל זה הכי טוב בניקיון. מישהו מכיר בכלל אחד שקונה אבקת כביסה פרסיל? אז למה שהג’ל שלהם יהיה שווה משהו?

  18. הענק הלוחש: מודעה חכמה.
    שפרסיל יעשו את כל הרעש ובסוף כולם יקנו אריאל כי הם יודעים שאריאל זה הכי טוב בניקיון. מישהו מכיר בכלל אחד שקונה אבקת כביסה פרסיל? אז למה שהג’ל שלהם יהיה שווה משהו?

    בגלל שאתה לא מכיר אז אף אחד לא קונה…
    פשוט חכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן