מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
hadad-2
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זה כבר נהפך לרוטינה קבועה ויש שיכנו זאת ‘סדרת דרמה לילית’. [המבקר בפעולה #1 המבקר בפעולה #2 המבקר בפעולה #3 המבקר בפעולה #4] מידי כמה שבועות אנחנו מקבלים למייל פרינט בשתי גרסאות: הפרינט הטרף לכל עיתוני המגזר והפרינט למהדרין שנעשה אי שם בשעות הקטנות של הלילה ע”י גרפיקאית עייפה במיוחד לעיתון המודיע.
אז הפעם אלו הפרינטים של האחים חדד לקראת חנוכה, בהם מכריזים על “נס חנוכה” של שנות ה 2010. לא נורא, זה קורה במשפחות הכי טובות.

1.

hadad-2
הגרסה הכפרנית -האחים חדד

2.

hadad-1
הגרסה הכשרה למהדרין - האחים חדד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. דווקא נראה לי הרבה יותר מוצלח ומקורי

    “דמי חנוכה” מאשר “נס חנוכה”

  2. צר לראות העין צרה…. בזמן האחרון אנחנו עדים אך ורק לביקורת שלילית על קרייאטיב ופרינטים
    במגזר..וחבל.
    האם זה נובע מקנאה?????

  3. זה רק אני לא מוצא את ההבדל או ששמת את אותה המודעה?

    בכל אופן, ויז’ואל מקסים (לא יודע אם קנוי או הפקתם לבד)

    מודעה מקסימה. לקנא.

    (בפינת הביקורת הבונה המקצועית: יש שני גוונים של שחור בין הויז’ואל והרקע, לא בטוח שבעיתון ישימו לב לזה, אבל מומלץ לאחד בין הגוונים).

  4. מוצלח ומקורי?

    אל תיסחף…

    האמת שבכלל לא הבנתי את האסטרטגיה הזו לפנות לילדים. זה נראה לי מופרך מעיקרו.

  5. רק אני סבור שלשלם 70% ממחיר מכירון של חדד על חנוכיה זה לא נס?!….

  6. גיזמו: זה רק אני לא מוצא את ההבדל או ששמת את אותה המודעה?

    בהמודיע אין ניסים
    ראה מלבן אדום

  7. תודה חני.

    אפשר לעשות חוברת כזו לילדים עם מודעות “טרפות” ו”כשרות” עם המשחק חפש את ההבדלים. אולי המודיע יקחו חסות על העניין : )

    ונטע,האסטרטגיה אינה לפנות לילדים, אלא כמובן לאמהות הרגשניות של הילדים וזה בעיקרון מהלך נכון לדעתי.

    יש דווקא יש שאלה אחרת… האם ילד קונה חנוכיה של חדד? האם לילד באמת יש די דמי כיס כדי לקנות חנוכיה של חדד? ובכלל האם המסר של חנוכיה במחיר של דמי כיס אמין?

    האמת, שהתלהבתי מהויז’ואל והגריד, עד כדי כך שלא שמתי לב לקופי הקצת צולע.
    ואגב גריד, עכשיו שמתי לב ללבן בצדדים (עם הקרדיט) – מיותר ומוריד מהיופי של המודעה. זו מודעה שהיתה צריכה להיות עם גלישה של כל השחור הנפלא הזה. חבל.

    חנוכה שכולו סופגניות דיאטטיות לכולכם!

  8. לא הבנתי את הקונספט-
    מגיל קטן אני צריכה לחסוך כדי לקנות חנוכיה?????

    וואו,יקר.

  9. יפה, גיזמו

    הרחבת בדיוק את התמיהה שלי.

    ברור לי שהפנייה אינה לילדים, אך גם אמותיהם ולו הרגשניות ביותר לא קונות חנוכיית כסף, ובוודאי לא של חדד ב-10,000 ש”ח, לילד. וגם אם הוא יקבץ את דמי החנוכה מכל שנות הילדות שלו יחד.

    קהל היעד הוא או כלות ואבותיהן, או בעלי משפחות בגילאי ה-40 פלוס שרוצים להתחדש.

    ילדים, לענ”ד ממש לא במגרש הזה.

  10. בקיצור, מודעה יפה כשלעצמה, אך מחטיאה את מטרתה עם קופי לא מוצלח במיוחד. לא נורא, העיקר שפותח דיון על חנוכיות חדד, גם זה משהו בעולם צרכני משוגע כמו זה שאנו חיים בו, לא כך?

  11. אין ספק בצד הפמינסטי שלך, מר אלון.
    תנסה רק להיות קצת יותר מקצועי.

  12. הבדל נוסף בין המודעות, שבמקור יש את כתובת האתר אינטרנט שלהם, משא”כ במודעה המצונזרת של המודיע.

  13. בהמודיע גם צינזרו את הכתובת לאתר ה’תקשורת ממוחשבת’.

    חני:
    בהמודיע אין ניסים
    ראה מלבן אדום

  14. אני מניח שבגלל שאין מילה כזו ביידיש- אין מונח כזה במגזר החרדי, ולכן לא שמעתם על “לפרגן”.
    צאו מהארכאיות שלכם!
    בכל זאת, לא צריך להיון גאון כדי להבין שהקופי מחוייך – חברים, קצת הומור: הילד המתוק לא הולך לקנות חנוכיה, זה רק אמור להעלות חיוך קטן, שהילד חשב שאם יאסוף דמי כיס אז…
    סתם אחד לא דוס שדווקא אהב את המודעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן