בדיוק כשחשבנו כי מגזיני הנישות מיצו כל קטגוריה אפשרית, מגיע מישהו ומזכיר לנו, שימו לב אל בני גיל הזהב. אם מחמת הריחוק ואם משום טרדות היומיום, לא עלה בדעתנו שיש צורך ביחס מיוחד לקהל יעד מהסוג הזה, כשחשבנו על קונספט למגזין נישה ייחודי. וכשחושבים על זה…
חסד עשה עימנו הקב”ה. עמותות שעוסקות במתן שירותים לאותם אנשים, מבינים לליבם, לצרכם, מכירים את סדר יומם – ולא שוכחים את הצרכים המיוחדים שלהם, כדגומת המגזין המוצג בפניכם. כולי תקווה כי כשאגיע לגיל הגבורות, הביטאון יפרח, ישגשג ויזכיר לי נשכחות. אוהו נשכחות.
קצת נתונים טכניים למעוניינים: המגזין מיועד לאוכלוסיית בני גיל הזהב במגזר החרדי. האוכלוסיה המבוגרת (65+) פעילה בכל תחומי החיים ומביעה את דעתה אצל הדור הצעיר. המגזין ערוך בטוב טעם. כותבי המאמרים הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, כל אחד בתחומו הוא. “גבורות” מחולק בדיוור ישיר בירושלים, (כ-8000 בתי אב), בבתי חולים, בתי אבות, קופות חולים, מועדוני גיל הזהב ועוד. כמו כן, המגזין מופץ בקרב אנשי מקצוע בתחום הזקנה והגריאטריה ולמנויים בכל רחבי הארץ. רוצים למסור ד”ש לסבא או לפרסם במגזין? צרו קשר במייל: [email protected]
7 תגובות
נו, זה הפתרון היחיד להתמודד עם מתקפת המסרים על כל יצור אנוש. פניה ממוקדת לקהל ממוקד (נו, באמת!) בול פגיעה. כך גם מחליקים את הדרך לסוכני הפרסום המותשים: צ’מע, יש’ך כאן קהל יעד מטורף. זה הכי ‘אין’ עכשיו, ויחולק חינם גם בכל קופות החולים.
וזה מה שקורה כשהעיתונות הפכה לכזו נרפית ומכורה. מסמנים קודם כל מטרה פרסומית, מוכרים עמודי פרסום – ואז שוקלים על כמה אחוזים ללכת, ולפי זה תופרים את החומר.
אחלה עבודה
אהבתי, לא משליכים אותם לעת זקנה…
אפ’ קצת טעימה מהחוברת, אולי מעמודי הייעוץ?
(מבטיחים לשמור על פאסון)
רגע,אתרוג לא נסגר
ואם בגבורות..
80.. זה הגודל של הפונט!
לא?! כי אם כן זה מה זה יקר לפרסם שם 6 מילים.. זה איזה 17 עמוד…!
בכל אופן.. חייב להיות פונט גדול.. מעניין אם באמת זה כך..
מי שעושה מנוי לשנה, מקבל שלשה זוגות משקפי קריאה מתנה….
יפה.
רק חבל שהלוגו נראה בשלב הסקיצה